Trabzonspor Onun İçin Kesenin Ağzını Açacak

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Trabzonspor, Milli takımda kalitesini tekrar gösteren futbolcu için Eskişehirspor'a iki oyuncu ile birlikte bir miktar para teklif etmeye hazırlanıyor.

Trabzonspor Onun İçin Kesenin Ağzını Açacak

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Trabzonspor, Milli takımda kalitesini tekrar gösteren futbolcu için Eskişehirspor'a iki oyuncu ile birlikte bir miktar para teklif etmeye hazırlanıyor.

28 Mart 2013 Perşembe 11:21
Trabzonspor Onun İçin Kesenin Ağzını Açacak
Spor Toto Süper Lig'de kötü günler geçiren Trabzonspor'da yönetim, Eskişehirspor'un başarılı oyuncusu Alper Potuk'u transfer etmek için harekete geçti.

Sabah Gazetesi'nin haberine göre, Trabzonspor, Alper Potuk için Eskişehirspor'a Colman ve Alanzinho'nun yanı sıra bir miktar da para teklif etmeye hazırlanıyor.

Başkan Sadri Şener'den bu futbolcuyu mutlaka isteyen teknik direktör Kafkas, "Ben Alper'i Trabzonspor'a gelmeye ikna ederim, siz Eskişehirspor'la anlaşın yeter" dedi.

Bordo-Mavili yönetim ise değeri altınla yarışan Alper'i almak için Ersun Yanal'ın istediği Colman ve Alanzinho'nun yanı sıra para vermeyi planlıyor. Fakat Ocak'ta yapılan teklife Eskişehirspor'un, "Şimdi 5, sezon sonunda 7.5 milyon euro" cevabı ve de G.Saray'ın bu futbolcuya olan açık ilgisi Trabzonspor kanadını düşündürüyor.

Son Güncelleme: 28.03.2013 11:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Erkan Özdemir 2013-03-28 13:14:50

günde 100 tl anında kazanç!

ev hanımları! öğrenciler!

hiçbir satış yapmayacaksınız!

evinizden internetten çalışacaksınız!

detaylar ve başvuru için hemen tıklayın
http://www.netticaretimiz.com/1096396

Avatar
yuh be.!! 2013-03-28 13:17:14

be nelan colman ve alanzi kimi alıyorsunuz ronaldoyumu..arkadaş kendi futbolcumuzu böyle degersiz hale getiriyoruz..

Avatar
trabzon 2013-03-28 13:42:58

böyle yönetimin allah bin belasını versin ne alanzinho yu ne colmanın bir tek kılını bu adama değişmem. kucuk kuluplerın adamları buyuk kuluplerde ıs yapamaz. allah hepınızın belasını versın burada bana ılk defa beddua okutuyosunuz

Avatar
lazut 2013-03-28 13:55:02

artık şunu ısıtıp ısıtıp bizlere sunmaktan vazgeçin, oturarak habercilik yapılmaz ! alper potuk olayı bitmiştir seneye istanbul kulüplerindedir.

Avatar
emrah kaplan e 2013-03-28 15:32:01

ya abi nefret ettcem bu takimdan en sonunda bu yonetim yuzunden yapilan hamleye bak ya alanzinho ve colman vercen alperi alcan gercekmi bu haber allah askin ayaa

Avatar
adem yanmış 2013-03-28 18:55:12

alın alperi bir işe yarayın istambul tajımlarına kaptırmayın kolman zokorayı yollayın

Avatar
..... 2013-03-28 19:15:39

colmanı herhangi bir oyuncu için verecek olan yönetim beyinsizliğini kanıtlar

Avatar
Matador 2013-04-01 09:17:15

ey mevcut kadroyu koruyamayan şampiyonlar ligine yatırım yapmayan yönetim. bak galatasaray yatırımının hepsini lig sonu gelmeden geri aldı. ileri zihniyrt budur. taraftarı ateşlemek budur.

banner573

banner575