Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Stoperini Buldu

Bursaspor'un da ısrarla istediği fakat anlaşma sağlayamadığı yıldız futbolcuya Trabzonspor kancayı taktı

Trabzonspor Stoperini Buldu

Bursaspor'un da ısrarla istediği fakat anlaşma sağlayamadığı yıldız futbolcuya Trabzonspor kancayı taktı

28 Temmuz 2012 Cumartesi 22:35
Trabzonspor Stoperini Buldu
Bursaspor’un günlerdir gündemini meşgul eden Manchester City takımının stoperi Kolo Toure’yi Trabzonspor kapmak üzere.
 
Yeşil beyazlı takımın hala yolunu beklediği Toure’nin sakatlığıyla ilgili araştırmalar yaptıran Trabzonspor Başkanı Sadri Şener’in “her hangi bir sorunui yok” raporu verilmesi üzerine harekata geçtiği bildirildi.
 
Şener’in hem Toure hem de M.City ile pazarlıklarını sürdürdüğü ifade edildi. Zokora’dan sonra Sol Bamba’yı alan bordo mavililerin, Fildişili Toure’yi de transfer ederek hem takımdaki Fildişililerin sayısını arttırmak hemde adaptasyon süreçlerini çabuk sağlamayı planladığı bildirildi.
Son Güncelleme: 28.07.2012 22:36
Anahtar Kelimeler:
Trabzon Toure Için Devrede
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
özgün jr 2012-07-28 22:49:40

yönetim bitir şu transferide bir yüzümüzü güldür artık..

Avatar
hakan yumak 2012-07-29 00:38:31

o zaman forvete de drogba yı alalımda fil dişili futbolcu sayısını 4 e cıkaralım olmaz mı?

Avatar
mehmet 2012-07-29 01:56:43

artık ipi una sermek üzere olan macera arayan böyle oyuncuları alabiliriz ancak yazıklar olsun hem defansa tranfer yapılacağına forvet alsalardı daha iyi olmazmıydı. artık bu yönetimi anlamak zor.

Avatar
AHMET USTA 2012-07-29 02:56:21

sadri şenerin trabzona yaptığı katagulleyi aziz yıldırım yapmadı. futboldan anlamayan transfer yapamayan bir başkan ve yönetim. anlamıyorum şenol güneş nasıl katlanıyor.

Avatar
Mem-0 2012-07-29 11:28:54

iyi ama bu fildişili oyuncuları kadroya dolduruyorlar fildişi afrika kupasına katıldığında takımımız zor günler yaşar. başka stopper bulsunlar. benim yorumum böyle.

Avatar
osman çilingiroğlu 2012-07-29 12:09:22

bir yönetim bu kadar mı iş bilmez olur. iki stopper ve orta göbek oyuncun afrika kupası boyunca en az 4 maç olmayacak...buna ne denir......

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2012-07-29 12:09:47

bunlar yesinler lahana yemeği 2 tane kaliteli topcu lazim bize becerip alamiyorlar iyi bir stoper iyi bir santrafor bunu biz görüyoruz orada trabzonun paralarini heba edenler göremiyorlarmi onlar yine gitsinler servet çetinle gökhan ünali alsinlar lanet olsun onlara hiç utanma yok bunlarda yaaa.

Avatar
velat bozkurt 2012-07-29 13:03:40

ya allah aşkına ne olacaksa olsun ligde 16 tk transfer yaptı bir trabzon transfer yapamıyor kime el atıysa eli boş döndü bukadar basiretsizlik olurmu

banner573

banner575