Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Taraftarı Yıkıldı

Ara transfer döneminin bitişiyle Trabzonspor da transferi kapattı..

Trabzonspor Taraftarı Yıkıldı

Ara transfer döneminin bitişiyle Trabzonspor da transferi kapattı..

03 Şubat 2014 Pazartesi 23:12
Trabzonspor Taraftarı Yıkıldı
 Trabzonspor yöneticilerinin yapmış olduğu açıklamaların ardından, forvet transferi konusunda oldukça umutlanan Trabzonsporlu taraftarlar büyük hayal kırıklığına uğradı.

Uzun süredir forvet arayışında olan ancak çok sayıda isimle görüşmesine rağmen bir sonuç elde edemeyen Bordo-Mavililer son olarak Romanya'nın Steaua Bükreş takımında forma giyen orta saha oyuncusu Bourceanu ile sözleşme imzalayarak transfer faaliyetini sonlandırdılar.

Böylelikle Trabzonspor ara transfer döneminde Bourceanu (Steaua Bükreş), Özer Hurmacı (Kasımpaşa - Kiralık), Şahin Aygüneş (Kasımpaşa), Gökhan Alsan (1461 Trabzon) ve Mustafa Akbaş (1461 Trabzon) renklerine bağladı.

Ayrıca Alanzinho, Volkan Şen (Bursaspor), Giray Kaçar (MP Antalyaspor), Aykut Akgün (Ç.Rizespor - Kiralık) ve Uğur Dündar (FC 08 Homburg) Bordo - Mavili kulüpten ayrılan isimler oldular.
Son Güncelleme: 04.02.2014 00:59
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Gokhan akin 2014-02-03 23:22:08

Yaziklar olsun !!! Istifa edin para yok pul yok yönetime gelmisler forvetsiz bi cacik olmaz bu takimdan ayip ayip bukadar taraftari kandirdiniz yok su geliyor yok bu geliyor !!!!

Avatar
yücel 2014-02-03 23:25:24

bu orosbu cocukları yünetimin dersini verin trabzondaki taraftarlarımız,bu başkan ve yöneticileri getirenlerin amk bular düştü kupa derdine o kupa dötlerine girsin bu saatte gelen kupanın amk

Avatar