Trabzonspor Taraftarına Bir Şok Daha!

Trabzonspor'un yakından ilgilendiği duyurulan futbolcunun kulübü resmi açıklama yaptı

Trabzonspor Taraftarına Bir Şok Daha!

Trabzonspor'un yakından ilgilendiği duyurulan futbolcunun kulübü resmi açıklama yaptı

24 Ağustos 2012 Cuma 23:49
Trabzonspor Taraftarına Bir Şok Daha!
Giray Bulak'ın bir kez daha izlemek üzere gittiği Avrupa'da, Sparta Praglı forvet Léonard Kweuke

maçını izlediğini ve transfer için görüşmeleri yaptığı yönünde çıkan habelere kulübün resmi internet sitesinde ilginç bir açıklama yayınlandı. Sparta Prag'ın resmi internet sitesinde bugün saat 12.04'de yayınlanan açıklamada şu ifadelere yer verildi;



"Türk medyasının gündeme taşıdığı Kweuke Türkiye'ye transfer olacak yönünde çıkan haberleri düzeltmemiz gerekiyor. Şuanda Sparta Prag takımına herhangi bir resmi teklif yapılmamıştır. Oyuncumuz Kweuke ile bir ön görüşme yapılmamıştır ve transferi için tarafımıza ulaşan bir istek olmamıştır"


Son Güncelleme: 24.08.2012 23:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
m. göktürk 2012-08-25 00:06:34

bir an önce istifa etmeliler bu kadar beceriksizlik yetti bitirdiniz takımı

Avatar
karabina 2012-08-25 00:24:18

zaten bu adama 4 milyon euro veren zihniyete şaşarım. çek liginden ismi duyulmamış bi topçu. yönetim de dalgamı geçiyor, avrupa'da gruplara kalmayı niye bekliyorlar ki, kadromuz türkiye kupası için bile yeterli değil.forvete bir değil en az iki sağlam takviye gerekiyor.

Avatar
ulas 2012-08-25 01:11:38

trabzonspor transfer komitesi=transfer bahanesiyle gezen bir turistlik komitedir..yönetim tranzpnsporun kanını emen sülüktür..şenol hoca dilsiz şeytan..gerci ts ye son 30 yıldır istanbul yalakası olmayan sadece atal aktuğ yönetimi geldi

Avatar
gökay keleş 2012-08-25 09:29:08

takıma futbolcu transferi yerine hırsız olmayan bir başkan transferi acilen gerekli...eşşek kadar adamlarsınız kulüpün parasını yiyorsunuz

Avatar
şokmuş 2012-08-25 12:18:50

boyle soka can kurban

Avatar
serdar.b 2012-08-25 13:04:01

git futbolcu izlemeye eline biraz çekirdek al otur tatilini yap ye iç gez yat sonra fooyan ortalığa çıksın sizden bir bok olmaz aşağılık herifler istifa edin beceriksiz acizler..

Avatar
furkN @karabina 2012-08-25 15:30:41

bu yönetim transfer filan yapmayacak sadece taraftari uyutuyorlar yazin bunu bi̇r kenara

Avatar
İSHAK ŞAHİN 2012-08-25 16:59:33

demekki bu zamana kadar söylenen ve yazilanlarin hepsi yalanmiş, acaba medyami bizi kandiriyor yoksa yönetimmi???

banner573

banner575