Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'un Görüştüğü Yıldıza Güneş Kancası

Sezon başında Chelsea'den kadrosuna kattığı Demba Ba'yı satan Beşiktaş yönetimi hemen forvet arayışlarına başladı.

Trabzonspor'un Görüştüğü Yıldıza Güneş Kancası

Sezon başında Chelsea'den kadrosuna kattığı Demba Ba'yı satan Beşiktaş yönetimi hemen forvet arayışlarına başladı.

28 Haziran 2015 Pazar 16:30
Trabzonspor'un Görüştüğü Yıldıza Güneş Kancası
Beşiktaş, Trabzonspor'un transfer listesinde yer alan Papis Demba Cisse'yi gündemine aldı.

Süper Lig'de bu sezona damgasını vuran oyunculardan Demba Ba'yı aldığının iki katından fazlasına 14 milyeon euroya satan Beşiktaş derhal forvet arayışlarına başladı.

Bu doğrultuda Beşiktaş'ın gündemine gelen ilk isim Demba Ba'nın eski takım arkadaşı ve Senegal Milli Takımı'ndan arkadaşı Papiss Demba Cisse oldu.

Bu transfer döneminde ismi daha önce Trabzonspor ile anılan Papiss Cisse birçok İngiliz basın kuruluşu tarafından Beşiktaş'a Demba Ba'nın veliahtı diye yazılırken, siyah beyazlılar bu transferde Trabzonspor ile çekişiyor.

Trabzonspor'un uzun süredir görüşmeleri sürdürdüğü ve büyük oranda anlaşma sağladığı yıldız futbolcu için, Şenol Güneş'in Beşiktaş yönetimine,"onu takımda görmek istiyorum." şeklinde baskı yaptığı ve futbolcunun fiyatının arttığı öğrenildi.
Son Güncelleme: 28.06.2015 16:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
tuncmars 2015-06-28 20:05:34

daha trabzonspor istemis degil o topcuyu..neden senol günesi zor durumda birakmayi düsünüyorsunuz.ayni israil gibisiniz etrafi bulandirmakta..sizin gibi gazeteler yüzünden trabzon bir türlü istikrari yakalamiyor...adiler sizi

Avatar
Aykut Caglar 2015-06-29 00:18:54

Senol Günesi hedef gösterin.... bu Dünyanin birde öbür tarafi var Bu Haberleri yaparken Allahtan korksaniz eliniz titrerdi bu parantez haberi yapanlara. Takip ediyorum haftalardir sürekli bir Senol hocaya saldiri merakiniz var ama millet sizden aptal degil merak etmeyin

Avatar
mustafa 2015-06-29 12:56:07

Yapmayin senol hoca öyle demiş böyle demis o hepinizden daha derin trabzonspor ludur;)

Avatar
Samet. Aytin 2015-06-28 17:28:12

Bak. Şenol. Hocam. Sen. Trabzon'un. Düşmanımısın. Trabzon. Himi. Istiyorsa Sende. Takıp etıyorsun. Yakıştıramadım. Sana. Başka. Oyuncu. Yokmu. Bizim. Talıplerimize. Hemen. Sahıblenıyorsun. Sen ne. Bicim. Trabzonlusun

Avatar