Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Yıldız Futbolcuyu Ezeli Rakibine Kaptırdı

Bordo-Mavililerin ilgilendiği yıldız futbolcuyu Beşiktaş transfer etti

Trabzonspor Yıldız Futbolcuyu Ezeli Rakibine Kaptırdı

Bordo-Mavililerin ilgilendiği yıldız futbolcuyu Beşiktaş transfer etti

10 Ağustos 2017 Perşembe 19:46
Trabzonspor Yıldız Futbolcuyu Ezeli Rakibine Kaptırdı

Trabzonspor, uzun süredir görüştüğü Medel'i Beşiktaş'a kaptırdı. 

Geçtiğimiz sezon İnter'te forma giyen stoper oyuncusu Medel'i kadrosuna katmak için yoğun çaba harcadı. 

Ancak TRT Spor'un geçtiği bilgiye göre Beşiktaş, Medel'i 3 yıllığına kadrosuna kattı. 

Beşiktaş'ın oyuncunun bonservisine 2.5 milyon Euro vereceği öğrenilirken, kendisine de yıllık 2.3 milyon Euro vereceği ifade edildi. 

Trabzonspor ise oyuncuyu rakibine kaptırdığı için bu transferde hayal kırıklığı yaşadı. 

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Zülfer 2017-08-10 19:56:25

Nasıl kazıklanavaktık bu transferde? Biz beş milyona alacaktık bjk iki buçuğa... Aradaki kimin cebine gidecekti?

Avatar
Trabzpnsporlu 2017-08-10 20:12:30

Beceriksiz yönetim sizin İnter'e bonservis ücreti 5 milyon Euro vereceğiniz MEDEL'i Beşiktaş 2.5 milyon Euro ya transfer etti. Umarım yine akıl tutulması yaşayıp becerksizce sıradan bir stoper olan Serdar TAŞÇI'ya 5 milyon Euro vermezsiniz.

Avatar
Trabzonsporlu 2017-08-10 20:13:43

Beceriksiz yönetim sizin İnter'e bonservis ücreti 5 milyon Euro vereceğiniz MEDEL'i Beşiktaş 2.5 milyon Euro ya transfer etti. Umarım yine akıl tutulması yaşayıp becerksizce sıradan bir stoper olan Serdar TAŞÇI'ya 5 milyon Euro vermezsiniz.

Avatar
erol61 2017-08-10 21:15:53

ama orası istanbul ondan dolayı bunuda iyi biliniz????????

Avatar
Guven 2017-08-10 21:03:42

Emre blzglu nun benzeri

Avatar