Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Yine Alamadı!

Trabzonspor'un transfer etmek istediği yıldız futbolcunun yeni adresi belli oldu

Trabzonspor Yine Alamadı!

Trabzonspor'un transfer etmek istediği yıldız futbolcunun yeni adresi belli oldu

12 Ağustos 2012 Pazar 04:13
Trabzonspor Yine Alamadı!
Bir çok yerel ve ulusal basının şu an itibariyle Trabzonspor'a transfer olabileceğini yazdığı yıldız futbolcu Ola Toivonen için PSV ile Newcastle 10 milyon € karşılığında anlaştı.Futbolcunun her geçen yıl üstüne koyarak performans sergilediği ve kariyerine premier ligde devam etmek istediği öğrenildi.İsveçli golcü kulüp ile anlaşması halinde yeni adresi İngiltere

Trabzonspor yönetimi bir transfer çalışmasından yine eli boş döndü.
Son Güncelleme: 12.08.2012 04:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
kamuran oruc 2012-08-12 04:49:21

gerçekçi olalım zaten alamazdık gelmezdi adam barçanın transfer listesinde orta sıraladaydı

Avatar
oflu 2012-08-12 09:24:45

noormal alamaması pinti bu adam anca kendi midesine para harcarlar bol bol transfere gelincede böyle herkezi elinden kaçırırlar

Avatar
kamuran KURT 2012-08-12 10:55:28

artık bıktık ne yaa atamlar aya cıktı biz hale altık alıyoz kimseyi kantırmasınlar.atam gibi transfer yabacaklarsa yabsınlar kimse enayi değil.

Avatar
TS'li 2012-08-12 13:45:48

nedense hiç şaşırmadım....

Avatar
yusuf kudu 2012-08-12 16:51:42

hiç şaşırmadım hiç acelesi yok daha yeni çıktık süper lige avrupa yok şambiyon olma gibi derdimiz yok daha cook bekleriz yönetim paraya doyduğu zaman futfolcu alacagız yada adam beleşe babasının hayrına oynayacak bari batuhanı alın

Avatar
senol sahin 2012-08-12 17:12:02

allah belanızı versın.... sız bı bok alamazsınız

Avatar
Sezai Akguc 2012-08-12 19:25:02

yine beceriksiz olduklarini isbat ettiler bu yonetim tamam ben bu oyuncu icin demiyorum ama 134 agustos geldi uefa ya liste bildirilerecek ligler basliyor bizler hala uyuyalim transfere gerek yok canim baskanla asbaskan ceplerini doldursunlar yaziklar olsun defansa ve forvete oyuncu lazim okuz yonetim

Avatar
onur gözcü 2012-08-13 01:10:50

haberi iyi okumuyorsunuz galiba trabzonspor 10 milyon euroluk bir adamı alamaz.2000 tane kombine satılmış.çok komik bir rakam.zaten trabzon taraftarı hep vermede almaya çalışıyor ve sadece yıkıcı eleştiriler yapıyor.

banner573

banner575