Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'dan Galatasaray'lı Futbolcuya Kanca

Trabzonspor, Fatih Terim'in kadroda düşünmediği oyuncu için Galatasaray'ın kapısını çalmaya hazırlanıyor.

Trabzonspor'dan Galatasaray'lı Futbolcuya Kanca

Trabzonspor, Fatih Terim'in kadroda düşünmediği oyuncu için Galatasaray'ın kapısını çalmaya hazırlanıyor.

09 Ağustos 2012 Perşembe 13:10
Trabzonspor'dan Galatasaray'lı Futbolcuya Kanca
Transferde arayışlarını tam gaz sürdüren Trabzonspor yönetiminin, Galatasaray'da yabancı çokluğu nedeniyle Fatih Terim'in kadroda düşünmediği Culio'yu almak istediği ileri sürüldü.
 
Bordomavili takımın Arjantinli oyuncu için sarı-kırmızılı takıma 1.5 milyon euro ödemeyi planladığı dile getirildi. Bu konuda görüşmelerin sürdüğü vurgulanırken, birkaç gün içinde bir sonuç elde edilebileceği dile getiriliyor.


Kaynak : internetspor
Son Güncelleme: 09.08.2012 13:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Harun Çakmakoğlu 2012-08-09 13:19:24

şenol hoca onu her türlü kullanır

Avatar
erkan 2012-08-09 13:22:27

galatasaray senin en iyi oyuncularını ayartıyor sen gidip kadroya giremeyen üstelik yabancı statüsündeki adamını mı alıcaksın ? büyük yalnış olur.orta sahaya alınacaksa bu akşam marsilyaya elenirse alper alınmalı.hem genç hem yerli.

Avatar
ugur kalafat 2012-08-09 13:22:47

bu adamı bedava alabiliyorsanız alın yoksa 5 kuruş vermeyin bu yabancı bolluğunda bize fazla gelir kadroda yerde bulamaz

Avatar
eğiimci61 2012-08-09 13:35:21

adamın çöpünü al senın yemegını ona ver..bu nasıl iş...

Avatar
ferit yeleser . 2012-08-09 13:38:46

istemiyoz bırak almayı elimiz dekileride elırlar kalsın .galatasaray da burak yılmazın anasına lazım olur...

Avatar
süleyman kasap 2012-08-09 13:54:25

biz bu takımla gülüp bu takımla ağlarız her zaman yanındayız ölümüne

Avatar
momi 2012-08-09 14:15:13

o senin 33gol atan topçunu alsın,sen git onun işe yaramayanını al..sonrada çık tv karşısına millete çok iyi takım kurduk zirveye oynicaz de.ulan sövmiceksinde bu gavata ne yapacaksın allah aşkına siz diyin.

Avatar
Mükremin 2012-08-09 14:16:14

dünya çapında bi yıldız sadrinin gözünde ucuz ya bu adma iş miş yapmaz bize forvet stoper ve sol bek lazım cluo değil sadri git artık bırak şu takımı !!!

banner573

banner575