Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Trabzonspor'un Transferde Son Hedefi

Şenol Güneş'in isteği doğrultusunda düşük maliyetli stoper arayışları başladı.

Trabzonspor'un Transferde Son Hedefi

Şenol Güneş'in isteği doğrultusunda düşük maliyetli stoper arayışları başladı.

23 Ocak 2013 Çarşamba 03:34
Trabzonspor'un Transferde Son Hedefi
Yönetim, sezon başında da gündeme gelen Sivassporlu Murat Akça için nabız yoklayacak.

Trabzonspor’da transfer listesinin başında Aykut Demir vardı. Ancak bu oyuncuyla ilgili konuşan Gençlerbirliği Genel Menaceri Cem Onuk, “Kesinlikle Aykut’u satmayacağız. Bu konuda söyleyeceğimiz son sözümüz budur” diyerek kapıları kapattı. Zaten Bordo-Mavili yönetim de yüksek maliyeti nedeniyle bu transferi askıya almıştı. Sadri Şener ve ekibi, Şenol Güneş’in ‘düşük maliyetli yerli stoper’ kıstasları sonrası farklı arayışlara yöneldi. Hedefteki isimlerden biri, sezon başında da gündeme gelen Murat Akça. Galatasaray alt yapısından yetişen 22 yaşındaki oyuncu, Sivasspor’da iyi bir çıkış yakaladı. Kırmızı-Beyazlılar’la 2014 yılına kadar sözleşmesi bulunan genç futbolcu için Trabzonspor, 500 bin TL’lik bir teklif yapmaya hazırlanıyor. Bordo-Mavililer’in bir diğer teklifi ise Robert Vittek’le Murat Akça’nın takas edilmesi olacak. Sert futbolu seven, mücadeleci ve hırslı bir yapısı olan 1.82’lik Murat’ın transferinin önümüzdeki hafta sonuçlanması bekleniyor.

Son Güncelleme: 23.01.2013 03:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yeter artık! 2013-01-23 10:34:18

kimse iyi adamı düşük paraya vermez! düşük paraya alcağın stoper ne abdullah karmilden ne de zeki ayvaz dan iyi olmaz! kulubün paralarını savurun bakalım zaten bu dandik transferlerden cebiniz fayda görmese onu da yapmazsınız ya!

Avatar
gurbetci 70 2013-01-23 14:55:34

defansa puyol la masceranoyu koysan yine olmaz bu trabzonspordan..senol hoca bosuna taktik aramasin bosuna ilk 11 i olusturamadim demesin.2 hafta 3 hafta boyunca kisa pas uzun pas top kontrolu kose vurusu nasil kullanilir bunlari ogretsin.3 metreye 50 km hizla top atiyorlar..40 metreye 10 km hizla top atiyorlar kose vuruslari hep on direge topu kaldiramiyorlar.sen kimi transfer edersen et bu takima 10 kiside 1 kisinin futbolu bilmesi yetmez bu takima..

Avatar
İhsan Barutoglu 2013-01-23 22:21:01

el alem sneijderi alir biz böyle oyunculari alir oynatmadan eski takimina yollariz !

Avatar
salih sarıcaoğlu 2013-01-23 22:40:37

yönetim düşük maliyetli stoper aramaktadır,belliki para yok o zaman camilerde mendil açtıralım yönetime yardımcı olalım

Avatar