Flaş Haber
Kapat

Transfer Dönemi Bitti Takip Bitmedi

Ara transfer döneminde gençlere yönelen Trabzonspor, sezon sonu için çalışmalara şimdiden başladı.

Transfer Dönemi Bitti Takip Bitmedi

Ara transfer döneminde gençlere yönelen Trabzonspor, sezon sonu için çalışmalara şimdiden başladı.

07 Şubat 2013 Perşembe 08:50
Transfer Dönemi Bitti Takip Bitmedi
Bordo-Mavililer’in, Elazığspor’un başarılı sağ kanat oyuncusu Köksal Yedek’i yakından takip ettiği öğrenildi. Bu sezon Fenerbahçe ve Trabzonspor maçlarındaki başarılı futbolu ve golleriyle dikkat çeken 28 yaşındaki futbolcu, lig sonuna kadar takip edilecek. Tolunay Kafkas’ın onay vermesi halinde Köksal için Elazığspor Yönetimi’yle temasa geçilecek.
Son Güncelleme: 07.02.2013 08:51
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
cafer 2013-02-07 15:30:24

göksu'nun sırası gelmedi mi hala yaa

Avatar
yakarici 2013-02-07 20:56:43

zaten transfer dönemine önce biz başlıyoruz ama hiç bir transfer yapamadan dönemi bitiriyoruz. yazıklar olsun sizin gibi yönetime...

Avatar
nuri aksoy 2013-02-10 16:23:01

koksal benım zeytınbursponundan takım arkadaşim ıyı futbolcudur kendısı bızde serbet oyuncuydu sagda solda ortada oynaya bılen oyuncuu..........alınısa ıyı olunur........

Avatar
saddsa asdasd 2013-02-11 20:59:08

stoper alacaklarina santrafor baksinlar

Avatar
mustafa @cafer 2013-02-13 13:04:05

bu takımdan bı bok olmaz lan amk hıc paranız yok adam akıllı futbolcu alın kımdır lan henrıke halşılmıs alsanıza sıvastan ermanı felan adam akllı takım yapsanıza

Avatar
ALİ KIRKBİR 2013-02-13 14:09:38

şimdiden takip edin 5 sene sonra anca alırsınız.

Avatar
X @mustafa 2013-02-14 10:20:48

nasil

Avatar