Volkan Şen Hangi Takıma Gidiyor?

Günler önce HaberTS.com’un yazdığı haberi, Ertem Şener doğruladı…

Volkan Şen Hangi Takıma Gidiyor?

Günler önce HaberTS.com’un yazdığı haberi, Ertem Şener doğruladı…

26 Kasım 2012 Pazartesi 10:24
Volkan Şen Hangi Takıma Gidiyor?
 Trabzonspor’a geldiği günden itibaren sorunlar yaşayan ve artık ipleri tamamen koparan Volkan, Beşiktaş’a gidiyor. Beyaz TV spor müdürü Ertem Şener, ‘’Trabzonsporlu Volkan Şen, Beşiktaş’a transfer oluyor. Devre arasında bu transfer %99 gerçekleşecek.’’ dedi. Samet Aybaba’nın, Volkan’ı çok istediği biliniyor. Şenol Güneş’in, bu transfere sıcak baktığı gelen bilgiler arasında.
Son Güncelleme: 26.11.2012 10:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mai80 2012-11-26 10:55:17

ee karşılığında bjk nın top toplayıcısnı mı alıyoruz .volkana bencede çok gerek yok gönderilebilir ancak karşılığı ne ?

Avatar
oktay YURT 2012-11-26 13:23:39

vallahi çok iyi olur

Avatar
fatih 2012-11-26 12:51:51

oğuzhanı istesin bizimkiler.

Avatar
resül KAZAZ 2012-11-26 13:07:48

bence yanlış yapılıyor.volkan şen bu takımda kalmalı ve oynamalı.diğerlerine verilen şans örneğin aykuta volkana verilseydi şimdi takımı sırtlar olurdu.iyi düşünün yönetim mve teknik heyet çünkü elinizde 11 de oynayanlar hariç doğru dürüst oyuncu yok .ayrıca bu takımda ruh eksik olduğunu düşünüyorum.bamba,giray ve mustafa hariç yenildikleri zaman sanki çok normalmiş gibi davranıyorlar.yazık

Avatar
ADNAN İSAOĞLU 2012-11-26 14:01:43

bence volkanı 1461 trabzonspora gönderilmeli herkafasına esen başka takıma gitmek için trabzonu kullanamaz bunun örneklerini selçukla burakla yaşadık volkanıda gönderirsek ozaman bunun önönü alamayız

Avatar
olgaç kaman 2012-11-26 14:35:55

yazık ya bi deger daha yokoluyo yeteneksiz yasin kalıyo bos yere zaman veriliyo.. volkan yedekte şenol günesin bu inat huyu hiç degismedi

Avatar
ALPAY @fatih 2012-11-26 15:01:48

bencede oguzhani isdesinler 5 volkan yapar 2 sene sonra :)

Avatar
Emrah 2012-11-27 16:32:33

süper olur böyle oyunculardan bize hiç bir zaman fayda gelmez bjk ye gitsin biraz da onlar düşünsün nası oynatacaz diye..

banner573

banner575