Flaş Haber
Kapat

Yekta Buzları Eritti

Trabzonspor'un Galatasaraylı Yekta Kurtuluş'a imza attırması an meselesi...

Yekta Buzları Eritti

Trabzonspor'un Galatasaraylı Yekta Kurtuluş'a imza attırması an meselesi...

21 Ocak 2014 Salı 11:04
Yekta Buzları Eritti
 Trabzonspor'dan yıllık 1 Milyon 250 Bin Euro isteyen Yekta, Trabzonspor'un bu transferinden vazgeçmesi nedeni ile geri adım attı ve Trabzonspor'a, "Sizin istediğiniz fiyata imza atarım" dedi.

Trabzonspor, Galatasaray ile transferi konusunda her konuda anlaşmaya vardığı Yekta Kurtuluş transferi, Yekta'nın yıllık 1 Milyon 250 Bin Euro ve maç başı 15 Bin Euro istemesi nedeniyle askıya alınmıştı. Trabzonspor Yekta'ya yıllık 900 Bin Euro teklif ederken, maç başı da 10 Bin Euro teklif edilmişti.

Trabzonspor'un önerdiği rakamı beğenmeyen Yekta'nın transferinden Trabzonspor vazgeçtiğini açıklamıştı. Yekta'nın dün Trabzonspor yönetimi ile görüşerek "Sizin istediğiniz fiyata imza atarım" dediği ve haber beklemeye geçtiği öğrenildi. Trabzonspor yönetiminin bu oyuncu ile birkaç gün içerisinde imza atabileceği ifade  edildi.
Son Güncelleme: 21.01.2014 11:05
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ÖMER ATİLLA ŞİRİN 2014-01-21 11:07:34

bedava gelse almaamm ben olsam

Avatar
asd 2014-01-21 11:37:29

iyi adam faydası çok olur inş. alırız

Avatar
yalan 2014-01-21 12:04:12

BuRaya kac defa yazdim bilmiyorum yalan haber yapmaktan vaz gecin transfer falan yapilmayacak bunlar oyalama yapiyor birakin bu isleri zaten yapilacak olan transfer hazir oynayan topcu olmadikdan sonra bize faydasi olmaz onu alipda oynamasini bekleyecek zaman yok yazik aciyorum bu yonetime lafla peynir gemisi yurumez sozde kampa gelecekti ttansfer yalaaannnn

Avatar
TS 2014-01-21 16:00:13

hı hı kesin öyle demiştir, hatta verdiğinizin 1/3 ü bile yeter demiştir. yöneticilerimiz yeteri kadar kandırıyorken bir de siz medya mensupları kandırmayın. transfer falan yok kardeşim yok

Avatar
cihan kara 2014-01-21 16:06:18

Yekta iyi olsaydi gs de oynsrdi

Avatar
Mesut 2014-01-21 16:30:17

Iyi olsaydi cimbomds oynardi diyenler. Once bi gs nin orta sahasina bakin sonra yorum yapin

Avatar
ayhan ozturkoglu 2014-01-21 16:34:25

yekta iyi futbolcu ama para icin takimdan vazgeciyosa oynamaz.once trabzonsporu benimsemesi lazim oyle cok verimli olur yildiz olur yoksa yatar.transferden once akcayla gorusse heyeti inandirsa verimli olur yoksa batuhan gibi bos transfere donusur.

Avatar
zeki 2014-01-21 22:41:35

ıyı olsa gs de oynardı diyen arkadaş; burak da iyi olsa bjk sonra fb oynardı ama ne oldu bizde oynadı...bu adam aykut akgünden 3 gömlek üstün gelse iyi olur

banner573

banner575