Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Yusuf Yazıcı Giderse O Transfer Olacak

Trabzonspor'da transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor

Yusuf Yazıcı Giderse O Transfer Olacak

Trabzonspor'da transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor

15 Kasım 2017 Çarşamba 12:01
Yusuf Yazıcı Giderse O Transfer Olacak

Trabzonspor devre arası için çok yönlü transfer çalışmasını sürdürürken, dün akşam yardımcı Antrenör Servet Çetin’in sezon başı transferi için çok uğraşılan W.Bremen’in Avusturyalı yıldızı Zlatko Junuzovic’i takibe aldığı ifade edildi. Yusuf Yazıcı’ya artan teklifler nedeniyle satılma ihtimalinin olması, Onazi’ye ve Okay’a gelen teklifler nedeniyle bu bölgede alternatif arayışı başladı.

RAPOR SUNACAK

Bu doğrultuda Çetin’in dün akşam Avusturya Milli Takımı’nın Uruguay ile oynadığı hazırlık maçını izlediği ve Junuzovic hakkında geniş bir rapor hazırladığı ifade edildi. Bordo-mavililer, W.Bremen ile sözleşmesi sezon sonu bitecek Zlatko için özellikle Yusuf Yazıcı’nın astronomik teklifte satılması durumunda devre arası devreye girmeyi düşündüğü öğrenildi.

Son Güncelleme: 15.11.2017 12:03
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Fikri 2017-11-15 13:12:51

Adam milli takımı bıraktı şimdi futbolu bırakacak genç yeteneği satıp 35 yaşındaki adamı almaya çalışıyoruz vah benim trabzonun vah

Avatar
Zekeriya 2017-11-15 13:43:12

Elindeki kalitenin değerini bilmezsen milyonlar harcar ve bi 30 yıl daha şampiyon olamazsın.

Avatar
Hasan Demir 2017-11-15 13:55:44

Trabzonspor’un tüm kurmaylarının amına koyayım. Haram yiyeceğine bokumu yiyin daha az günaha girersiniz. Çünkü Yusufu satıp onun parasını aranızda bölüşmeye yararsınız. Bizim trabzonda bu tip sırtlan çok olur. Trabzon esnaftan pay biçin.

Avatar
Kag G 2017-11-15 16:36:09

Bu ne manyak bir transfer anlayisi?20 lik Yusufu sat, kariyerin sonuna yaklasan adami al, ne meraklisiniz elinizdeki yetenekli adamlari satmaya. Sizin transfer anlayisiniz tam bir fiasko, yuh

Avatar