Emre Bol'a Toroğlu Ayarı

Olaylı Fenerbahçe - Beşiktaş derbisinin ardından Fotomaç Gazetesi Muhabiri Emre Bol'un olay sözlerine Erman Toroğlu'ndan sert yanıt geldi.

Emre Bol'a Toroğlu Ayarı

Olaylı Fenerbahçe - Beşiktaş derbisinin ardından Fotomaç Gazetesi Muhabiri Emre Bol'un olay sözlerine Erman Toroğlu'ndan sert yanıt geldi.

20 Nisan 2018 Cuma 11:08
Emre Bol'a Toroğlu Ayarı

Olaylı Fenerbahçe - Beşiktaş derbisinin ardından Fotomaç Gazetesi Muhabiri Emre Bol'un olay sözlerine Erman Toroğlu'ndan sert yanıt geldi. 

Bu sözlerin hemen ardından eski hakem Erman Toroğlu, Emre Bol'a çok sert yanıt verdi.

Emre Bol'un "Şenol Güneş, Fenerbahçe düşmanlığını körüklüyor. Şenol Güneş'in hareketlerine anlam veremiyorum." sözlerine Erman Toroğlu "Spor yorumcuları Emre Bol'un kafasında giderse bu olayların önünü alamayız. Aslında şişe ve taş atmak değil, Şenol'u kurşunla öldürmek lazımdı." diye tepki gösterdi.

Son Güncelleme: 20.04.2018 11:10
Anahtar Kelimeler:
Erman ToroğluEmre Bol
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emin 2018-04-20 11:17:44

Bu emre bol gibi namussuzlar varolduğu müddetçe Türkiye de spor hiçbir anlamda değişmez... Herif gergedan derisinden anasına sövsen sol kulağını uzatır... Utanmasa sahaya atom bombası atmak lazımdı ama paramız yetmedi diyecekti... Aynı şekilde Erman hocayı da kutluyorum, aynı kanalda çalışıyor olmasına rağmen rezile rezil demiştir...

Avatar
Zeki aydin 2018-04-20 12:30:00

Sittet e hayır derken sittet e suçlu arayanları sittet uygulayanlari nefretle kınıyorum geçmiş olsun büyük hoca şenol gunes

Avatar
Huseyin 2018-04-20 13:01:06

Adamlar her türlü cirkefligi yapıyorlar sonra da ortalığı karıştırıp haklı çıkmaya çalışıyorlar sıkıştılar mi feto yaptı diye yirtmaya çalışıyorlar Fenerbahçe mi cirkefbahcemi belli değil

Avatar
Hasan Demir 2018-04-20 14:34:19

Neslini cinsini bilmem ne yaptığımın adamı. Kendi camiasında olmayan rezillik namına olmayan dalavereler yok. Bak hele şunun konuşmasına.

Avatar
Muhammet ÖZEN 2018-04-20 14:44:47

eVET YALAKA KALEMŞÖRDEN BEKLEDİĞİMİZ GİBİ AÇIKLAMA GELDİ. aDAM OLAN ÖNCE GEÇMİŞ OLSUN DER, SİZİN GİBİ SATILMIŞ KALEMŞÖR YORUMCULAR ÜLKEDE EL ÜSTÜNDE TUTULUR. ÇİVİİİİİSİ ÇIKMIŞ, HİÇ BEKLENTİMİZ YOK. ÇÜNKÜ ÜLKE FUTBOLU ZATEN FENEVE ENDEKSLİDİR.

Misafir Avatar
Zeynel ekinci 2018-04-20 15:33:35 @Muhammet ÖZEN

Orusbu cocu trabzonu karıştırıyo şikeci pislikler her pislik sizin altınızdan cikiyo her olayı trabzona bagliyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zeynel ekinci 2018-04-20 15:35:31

Helalsanaerman tör oğlu sende olmasan kimse gerçekleri konusamiyacak her olaya trabzon sporu katıyorlar şikeci pislikler

Avatar
yorum 2018-04-20 20:18:07

emre bol götünü konuşturanlarda suç bu şerefsiz böyle konuşursa bu salak gibi düşünenler de aynen devam eder.

Avatar
oflu 2018-04-21 08:31:05

Rizeli degilmi

banner575