KEŞKE ŞENOL GÜNEŞ OLSAYDI

Size bir şey söyleleyim mi, bu iş Ünal Karaman’la da olmuyor!
Bir şey daha söyleyeyim mi, kadro başkanın dediği gibi geleceğin değil, bugünün kadrosudur.
Belli ki bu iş Şenol Güneş’ten başkasıyla olmayacak. 
Böyle fırsatlar insanın ayağına çok gelmez?
3 büyüklerin kayıp olduğu haftalarda Trabzonspor’da kayıplara karışıyor.
İnişli çıkışlı Beşiktaş’ın, Fenerbahçe’nin olmadığı, Galatasaray’ın tökezlediği bir sezon da böyle fırsatlar daha kaç kere ayağına gelecek?
Şenol Güneş olsaydı böyle olmazdı.
Hayıflanıyor ve içime atıyorum.
Ne yapayım, başka türlü deva bulamıyorum!

***

Çok değil bir hafta öncesinde yazmıştım..
Antalyaspor’un bol gollü takım demiştim, beraberliğe yatmaz demiştim,  açık futbol oynar ve bilhassa kazanmak için oynar demiştim fakat ne fayda!
Bizim tribünde gördüklerimizi hoca nasıl olupta göremiyor anlamıyorum.
Bana göre elindeki kadro yeterli. Tek eksiği stoper, hadi bunada yönetim hatası diyelim ama o kadar da kötü kadrosu yok.  Hatta zirveyi zorlayacak kadar da iyi.

***

Milli takım dönüşleri bahanesinide bırakalım.
Bu takım eskiden 6 futbolcuyla zirveye oynuyordu, şimdi 26 futbolcusuyla oynayamıyor!
Erzurum, Antalya kim ki bu takımlara puan kaptırılıyor!
Git Galatasaray’ı yen ama bu takımlara takıl.
Olacak iş mi?

***

Bir çift sözümde taraftara: Lütfen oyuncuları yuhlamayın. Şayet yuhlarsanız ruhen çöker, oynamaz, oynayamazlar!
Aksine köstek değil destek olmalıyız. 
Biz böyle yaparsanız rakip daha çok cesaretlenir, coşar, gardı düşen oyuncuların üzerine daha rahat gider.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

YORUMLAR
aydın ayvaz
aydın ayvaz - 2 hafta Önce

Saçma sapan yazı yazıyorsunuz eleştri yapılır düzeltilmesi gereken şeyler söylenir ama böyle o gelse böyle olurdu şu gelse şöyle olurdu deyip atıp tutmakla yazar olunmaz

alı uzun
alı uzun - 2 hafta Önce

şenol hoca gelse ne olacak.t.s u haydı-haydı zamanında şampıyon yapamadıda şimdimı yapacak.nerden anladın ünalın bu işi yapamıyacağını

cihat Batmaz
cihat Batmaz - 2 hafta Önce

Bu ve bunungibi yorumlar sadece ve sadece takıma zarar verir .Şuanda takımın hocası ÜNAL KARAMAN dır bize düşen görev takıma vede hocaya destek vermektir.

Orhan Adanur
Orhan Adanur - 2 hafta Önce

Güzel söylüyorsunuz’da bizim özelliğimiz bu zaten böyle durularda hep puan kaybetmişizdir.geriye dönüp bir bakın Şenol Güneş varken de malesef durum buydu.
Ünal hocanın şevkini kırmayın

Bilinçli Taraftar
Bilinçli Taraftar - 2 hafta Önce

Ahlaksızca bir yaklaşım da bulunmuşsunuz. Sırf muhalefet olsun diye yapmayın bunu. Trabzonspor kulübü zor bir dönemden geçiyor. Zaman ve sabır herşeyin ilacı. Ünal Karaman kalite li bir insan olmanın yanısıra kaliteli de bir teknik direktör..!

İsmet babaoğlu
İsmet babaoğlu - 2 hafta Önce

"Bir çift sözümde taraftara: Lütfen oyuncuları yuhlamayın. Şayet yuhlarsanız ruhen çöker, oynamaz, oynayamazlar!"

Yahu bırak taraftarı önce sen kendine bir çeki düzen ver, ne bu yaptığın destek mi yani. 2010-2011 sezonunda 8 puan farkı Ünal mı kapattırdı. Bırakın bu işleri kardeşim. Düşün şu takımın yakasından.

fahri bahadır
fahri bahadır - 2 hafta Önce

kısmen yazdıklarınıza katılıyorum özellikle son paragrafa...Ünal hoca ya bu tahammülsüzlük niye.son dk penaltısı verilseydi böylemi düşünecektiniz.Şu anki tablo 2010-2011 den sonra eniyi tablo...SİZ SABRETMİYORSUNUZKİ TARAFTAR SABRETSİN

Kgts
Kgts - 2 hafta Önce

Laf olsun diye kaleme alınmış bi yazı. Ünal hoca başarılı olunca da kıvırır bunlar