Abdullah Avcı'nın Maç Sonu Futbolculara Sözleri

Basın toplantısında “En ufak bir kaygımız ve endişemiz yok” diyen Abdullah Avcı soyunma odasında ise ikinci yarıdaki istekli futbol nedeniyle takımını kutladı...

TRABZONSPOR 17.04.2022, 12:27
Abdullah Avcı'nın Maç Sonu Futbolculara Sözleri

Karagümrük beraberliğiyle kazanma hasreti 4 maça çıkan Trabzonspor ’da, karşılaşmanın ardından oyuncular üzgündü. İkinci yarıdaki müthiş tempoya ve rekor istatistiklere rağmen 2. golü atamayan Bordo-Mavililer 1 puana razı oldu. Teknik direktör Abdullah Avcı ise soyunma odasında yaptığı konuşmayla havayı tersine çevirdi. Ligde 11. kez geriden gelip, maçı çevirdiklerini hatırlatan tecrübeli hocanın “Kazanmak için her şeyi yaptınız, sahaya karakter koydunuz. İkinci yarıdaki futbol için hepinizi tebrik ediyorum. Pozisyonlara girdik, önemli fırsatlar yakaladık ancak bazen olmayınca olmuyor. Moral bozacak bir şey yok. Rahat olun. Lideriz ve şampiyonluğa gidiyoruz. Hedefimize ulaşmaya 4 puan kaldı. Size güveniyorum. İkinci bölümde tam anlamıyla şampiyon gibi oynadık. Kazanma arzunuzdan çok memnunum. Bunu devam ettirelim yeter” dediği öğrenildi.

Tüm istatistikleri katladı

Basın toplantısında da şampiyonluğa dair en ufak bir kaygılarının olmadığını belirten Avcı, “Endişemiz yok. Kimse algı yaratmasın. İkinci yarıda, son zamanlardaki en iyi oyunumuzu oynadık” ifadeleri kullanırken, rakamlar da hocanın sözlerini destekledi. İkinci devrede tüm istatistiklerde fark yaratan Trabzonspor, 0.59 olan gol beklentisini 2.92’ye çıkardı. Orta sayısını 2’ye katlayan, rakip ceza sahasında tam 30 kez topla buluşan Bordo-Mavili takım, 22 şut denemesi yaptı. Ancak 1 gol atabildi. (Fanatik)

Yorumlar (6)
Cevdet 1 ay önce
Peres 5m den topu uzaya gönderiyor. Birisi dripling ile ceza sahasına girmiyor. Ah ah, bu futbolculara biraz da akıl lazım. Sadece top çevirmek ya da koşmak değil. Yırtıcı olacaksın, seyirciyi ateşleyeceksin, hakemi de. Biz uyur gezer spor.
Fenasi söğüt 1 ay önce
22:59
Abdullah Avcı Bey bugün Kasımpaşa maçını izledim. Sende izlemişsindir. Adamlar şiir gibi top oynuyor görüyor sun topu veren hemen pası veren boşa çıkıyor olduğu yerde kazık gibi dikilmiyor. Hem Bugün yine Beşiktaş maçını seyrettim. Biraz önce waller İsmail 55 dakika da 2 kişi değiştirdi. Gördün mü görmüşsündür görmüşsündür. Bak oyuncu nasıl değiştiriyormuş gör Senin gibi 96 ncı dakikada mı değiştiriyor, arada 5-6 puan olsaydı biraz zor şampiyon olurdun.yinede tehlike devam ediyor. Ama şimdi yine de zor haftaya Adana Demirspor yenemez sen Nana'yı çekeriz.
Trabzonspor'un acil kendine teknik direktör bulması lazım. Oyun okuma oyuncu değiştirme oyunu yönlendirme senin işin değil Abdullah hocam iyi adam olabilirsin ama bence Git evinde otur. Hocalık senin işin değil. Kardeşim siz bu yorumlsrı niye yayinlamiyorsu nuz.ben bu yorumu kayıt ettim .
tuncay şişman 1 ay önce
bizi yıllardır yerel medyamızdaki birilerinin kalemi birilerinin adamlığını yapan bazı gazeteciler baltaladı bunlar hala var tek tek isimlerinizde yazabilirim avcı artık efsane bunu kafalarına sokmalılar özyazıcı ve sümer den sonra adını altın harflerle yazdırdı tarihimize daha bünün başlangıç olduğuna inanıyorum ayrıca avcı nın aslında yönetim hariç kimsenin desteğine ihtiyacı yok o bunu kendi zorla söküp aldı yıllarca istanbul takımlarına ezildik o çok sevdikleri sıradan hocalar sayesinde bu avcı'nın takımı ligin ilk yarısında şampiyonluğunu ilan etti aslında inşAllah üç kupalı hoca olarak da tarihte yerini alacak bizi sıradan vizyonsuz kalitesiz sadece trabzonlu diye bu takımı peşkeş çektirilen hocalardan kurtaran başta ağaoğlu ve ertuğrul doğan olmak üzere tüm yönetimden Allah razı olsun
BÜYÜKTRABZON 1 ay önce
Bİ BOŞ YAPMAYIN TA 55 DE DEĞİŞİKLİŞ YAPMIŞ VALERİN İSMAİL DE NE YAPMIŞ KAZANMIŞMI MAÇI ARKADAŞ YORUM YAPMAK ICIN KONUSMAYIN SEN KIMIN UŞAĞISIN HAYIRDIR NEYIN GERGINLIGINI YARATIYORSUNUZ BURDA 2 - 0 DAN MAÇ CEVİRİNCE AMAN HOCAM CANIM HOCAM AYANI OPEYIM HOCAM 41 TANE SUT CEKILEN CEZA SAGASINA 64 ORTA ACILAN GOL POVIZYONUNA GIRILEN AMA BERABERE BITEN BIR MACTA KI BU MACTADA 1- 0 DAN GERI GELINDI HEMEN VAY SENIN HOCA KERE BILMEM NE YOK HOCA DEGISSIN MILLETIN UŞAKLIĞINI YAPMAYIN AZ KARAKTERLI OLUN
BÜYÜKTRABZON 1 ay önce
Bİ BOŞ YAPMAYIN TA 55 DE DEĞİŞİKLİŞ YAPMIŞ VALERİN İSMAİL DE NE YAPMIŞ KAZANMIŞMI MAÇI ARKADAŞ YORUM YAPMAK ICIN KONUSMAYIN SEN KIMIN UŞAĞISIN HAYIRDIR NEYIN GERGINLIGINI YARATIYORSUNUZ BURDA 2 - 0 DAN MAÇ CEVİRİNCE AMAN HOCAM CANIM HOCAM AYANI OPEYIM HOCAM 41 TANE SUT CEKILEN CEZA SAGASINA 64 ORTA ACILAN GOL POVIZYONUNA GIRILEN AMA BERABERE BITEN BIR MACTA KI BU MACTADA 1- 0 DAN GERI GELINDI HEMEN VAY SENIN HOCA KERE BILMEM NE YOK HOCA DEGISSIN MILLETIN UŞAKLIĞINI YAPMAYIN AZ KARAKTERLI OLUN
Ali KIRKBİR 1 ay önce
bu hoca önce bi kendini sorgulamalı. nerde yanlış yapıyorum diye. fb ile aramızdaki 22 puanlık fark bi anda 11 düştü. demek ki eğer 14-15 puan fark olaydı şampiyon falan asla olamazdık bu hocanın yüzünden
16
açık
Namaz Vakti 21 Mayıs 2022
İmsak 03:02
Güneş 04:51
Öğle 12:23
İkindi 16:19
Akşam 19:44
Yatsı 21:26
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 37 81
2. Fenerbahçe 38 73
3. Konyaspor 38 70
4. Başakşehir 37 62
5. Alanyaspor 37 61
6. Antalyaspor 38 59
7. Beşiktaş 38 58
8. Karagümrük 37 57
9. Sivasspor 38 54
10. Kasımpaşa 38 53
11. Adana Demirspor 37 52
12. Galatasaray 38 52
13. Hatayspor 37 50
14. Kayserispor 38 47
15. Gaziantep FK 38 46
16. Giresunspor 37 45
17. Rizespor 38 36
18. Altay 38 34
19. Göztepe 37 28
20. Ö.K Yeni Malatya 38 20
Takımlar O P
1. Ankaragücü 36 70
2. Ümraniye 36 70
3. Bandırmaspor 36 62
4. İstanbulspor 36 60
5. Erzurumspor 36 58
6. Eyüpspor 36 57
7. Samsunspor 36 51
8. Boluspor 36 50
9. Manisa Futbol Kulübü 36 49
10. Tuzlaspor 36 49
11. Denizlispor 36 49
12. Keçiörengücü 36 48
13. Gençlerbirliği 36 48
14. Altınordu 36 45
15. Adanaspor 36 45
16. Bursaspor 36 44
17. Kocaelispor 36 44
18. Menemen Belediyespor 36 38
19. Balıkesirspor 36 12
Takımlar O P
1. M.City 37 90
2. Liverpool 37 89
3. Chelsea 37 71
4. Tottenham 37 68
5. Arsenal 37 66
6. M. United 37 58
7. West Ham United 37 56
8. Wolverhampton Wanderers 37 51
9. Leicester City 37 49
10. Brighton 37 48
11. Brentford 37 46
12. Newcastle 37 46
13. Crystal Palace 37 45
14. Aston Villa 37 45
15. Southampton 37 40
16. Everton 37 39
17. Burnley 37 35
18. Leeds United 37 35
19. Watford 37 23
20. Norwich City 37 22
Takımlar O P
1. Real Madrid 38 86
2. Barcelona 37 73
3. Atletico Madrid 37 68
4. Sevilla 37 67
5. Real Betis 38 65
6. Real Sociedad 37 62
7. Villarreal 37 56
8. Athletic Bilbao 37 55
9. Valencia 38 48
10. Osasuna 37 47
11. Celta Vigo 38 46
12. Rayo Vallecano 38 42
13. Espanyol 37 41
14. Elche 37 39
15. Getafe 37 39
16. Granada 37 37
17. Mallorca 37 36
18. Cadiz 37 36
19. Levante 38 35
20. Deportivo Alaves 37 31