Flaş Haber
Kapat

İkisini Gören Olmadı

Trabzonspor'un ne asbaşkanı ne de başkanı takımın yanındaydı.

İkisini Gören Olmadı

Trabzonspor'un ne asbaşkanı ne de başkanı takımın yanındaydı.

12 Ağustos 2018 Pazar 21:53
İkisini Gören Olmadı

Trabzonspor, ligin ilk haftasında Başakşehir ile deplasmanda karşılaştı ve sahadan 2-0'lık mağlubiyetle ayrıldı.

Karşılaşmada Trabzonsporlu taraftarlar kendilerine ayrılan biletleri kısa sürede tüketirken, kulübün başkanı Ahmet Ağaoğlu ve asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu statta görülmedi.

Trabzonsporlu taraftarlar ne başkanı ne de asbaşkanı Başakşehir Fatih Terim Stadyumu'nda göremeyince şaşkınlık yaşadı.

Başkan ve asbaşkanın, Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın Trabzon'a gelişi sebebiyle maça gelmediği kulislerde konuşuluyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonsporlu 2018-08-12 22:19:01

37 yaşındaki Emre BELEZOĞLU kadar koşan yok takımda. Yahu antrenörüm veya kondisyonerim diyen insanlar bu işi hiç bilmiyorlar mı? Hiç mi çalıştıramıyorlar bu oyuncuları, adamlar koşmayı bırakın yürümekten acizler. Süper ligde şu ana kadar oynanan bütün maçları izledim ve ligde Trabzonspordan daha zayıf bir takım yok. Trabzonspor ilk 10 içinde ligi bitirirse çok çok iyi. Abdulkadir ve Yusuf acilen Avrupaya satılmalı müşterisi varken. Bu kötü takımın içinde ziyan olup gidecekler ve değerleri düşecek.

Avatar
B 61 b 2018-08-12 22:09:12

Bu Trabzon spordan bişe olmaz Ağlanacak hali var ben Trabzon spor panatik tarafdariydim ama bu Trabzon’dan olmuş bir takım seyretdim bunun sorumlusu usdadir Trabzonu batirdi kaçdı Trabzodan katkı için gelen allah boğazımda pıraksin

Avatar
Ömer 2018-08-12 22:30:10

Bu teknik adamla bu iş olmaz. Kadro seçimi yanlış. Oyun okuma yanlış. Dwğişiklik yanlış. Dizilmw yanlış. Onaziyetop gelince geriliyoruz. Nezaman kapyıracak

Avatar
Maho 2018-08-12 22:18:18

Olmaz TS berbat bu sene yine bize hüsran. Acil 2-3 iyi transfer....

Avatar
Tuncay şişman 2018-08-12 23:18:01

Ya Allah aşkına bu yusuf ve abdulkadir topcumu ya diğer maçları da izledim her takımda genç oyuncu var hepside bu ikisinden kat kat daha iyi bizim kadar abartmıyorlar bizimkileri ukala şımarık ne oldum delisi onların sucu yokki bizim alt yapıda torpilin dik alasının olduğunun delili bu iki sözde yıldız

Avatar
Cevdet 2018-08-12 23:25:47

10-12 arasında gider gelir bu takım. Yusuf ve Abdülkadir derhal satılmalı. Onlardan gelecek para ile belki bir şeyler olur. Başkan bile biliyor sonucu onun için maça da gelmiyor.

Avatar
Sait gürsoy 2018-08-12 23:52:19

Daha öncede söyledim Ünal karamandan teknik adam olmaz.yönetime soruyorum ünal karamanı hangi kriterleri düşünürek takımın başına getirdiniz.hangi başarıları var.kriteri merak ediyorum.ahada söylüyorum birtane bile galibiyet alamiyacak sivasa da bizi silecek mağlup olacak bilesiniz.çünku ünal yakışıklı iyi insan olabilir ama hocalık yapamaz.bize sistem lazım ve altyapıyı kullanacak hoca lazım birde tilki hoca.maci seyrednle vardir seyirci nasıl izledi ise ünal da öyle izledi.benim anlamadığım ÜNAL hoca olarak trabzona acikladiklarinda hiç bir başın ve halk tepki göstermesi bunu anlamış değilim.hadi geçmiş olsun.bu hocayla bi bok olmaz istediğiniz iddiaya girerim

Avatar