Trabzonspor'u Yakan VAR Hakemi!

Teknik direktör Ünal Karaman'ın verilmeyen pozisyonlara yönelik öfkesi büyüktü.

Trabzonspor'u Yakan VAR Hakemi!

Teknik direktör Ünal Karaman'ın verilmeyen pozisyonlara yönelik öfkesi büyüktü. Gece geç saatlerde Trabzon'a dönen bordomavili kafile havalimanında cep telefonundan maçın özetlerine tekrar tekrar bakarken, 52 yaşındaki hoca penaltı ve özellikle de korner pozisyonuna sert tepki gösterdi.

PALABIYIK VERMEMİŞ
Antalya maçı bittikten sonra Ünal Karaman ve ekibi hakem Yaşar Kemal Uğurlu'ya pozisyonu neden VAR'da bizzat incelemediğini sordu. Bordo-mavili idareciler aldıkları cevapla şok oldu. Hakemlerin, VAR hakemi Ali Palabıyık'ın pozisyonu penaltı olarak değerlendirmediğini ve bu nedenle incelemeye değer görmediğini iletmesi üzerine pozisyona bakılmadığı yönünde bilgi verdiği öğrenildi.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

YORUMLAR
Zeki
Zeki - 3 hafta Önce

bir şey değişmedi ha var ha eski hakamler ne değişdi beyinler aynı onlar vara atıyor varlar o eski hakemlere yani mafyacı fetolara burası turkoy burda kanunlar işlemiyor uşaklar hepsi idiot

Ofli78
Ofli78 - 3 hafta Önce

Sayın İsa cam takım ne hallere düşmüş onu dusurenlere iho ve ustaya sor bu adamlar hiç yoktan birşeyler yapıp borçları ödeyip yoluna girmesi sağlamaya çalışıyor emin ol sen fenerlisindir

Kaan basoglu
Kaan basoglu - 3 hafta Önce

Mademki vara bakilmayacak ozaman var sistemi ve var kakemlerine de gerek yok trabzonun golunu var ile iptal ediyorsunuz ama penalti pozisyonuna gerek yok diyorsunuz bunun adi teabzon spora komplodur ve gerekli kisilerden trabzon baskani hesabini sormali yoksa bu yolda daha trabzonun cok cani yanar saygilar

Oflli
Oflli - 3 hafta Önce

Trend legend sen kendi işine bak ben küfürlü bişey yazdım mi sen kendi işine bak doğru 450milyon borcu biz yaptık 500usta yaptı o para şimdi olsa ne olurdu haber TS küfürlü yorum yayınlıyor kimin adamı olduğunuz belli

True legend
True legend @Oflli - 3 hafta Önce

Oflii 78 onlardan önce sadri şener zaten batirmişti kulübü niye ondan bahsetmiyorsun hiç zamaninda ibrahim ethem gitsin diye usta usta diye bağiriyodunuz kulübü batiran asil sadri şenerdir bilip bilmediğin yere yorum yapma sadrinin zamanini bi araştir bak bakalim kulübü Kim batirmis

Ofli78
Ofli78 - 3 hafta Önce

Haber TS zaten küfürlü yorumları nasıl görmüyor suniz. Ben nefesim yanlış mı dedm bu kulübü kim batırdı Allah aşkına keşke iho başarılı olsaydı keşke ama batırdı yalansa söyleyin usta batırdı yalansa söyleyin Allah aşkına birde küfür li yorum veriyorsumiz

True legend
True legend @Ofli78 - 3 hafta Önce

Sen yalan söyledğin için yayinliyor ts küfürlü haberi kulüp sadrinin zamaninda batmišti bile onu niye görmüyorsunuzda her firsatta ibrahim ethemi hedef aliyorsunuz sadrinin zamanini bi araştir bakalim kulübü asil Kim batirmiş da küfür yeme

Lazoglu
Lazoglu @Ofli78 - 3 hafta Önce

Bunlar tam piç türk hakimleri kendine takimina göre yönetiyor kesin fenerli oruspucogucu

İsa çam
İsa çam - 3 hafta Önce

Has titin ulan takımı ne hallere düşürdünüz sıradanlaştırdınız utanmadan sağa sola çamur atmayın işinize bakın

True legend
True legend - 3 hafta Önce

Hadi bakalim ünal göster kabadayliğini da görelim hani trt röpartajinda kimse trabzosporun hakkini bundan sonra yiyemicek yumruğunu masaya vuruyodun ya youtubelerde hala dolaşiyo o Video taraftarda bi şey zannetti sende elma kasasi kiranlardansin anlaşilan

Yakuptptp
Yakuptptp - 3 hafta Önce

Yakarlar amk herifleti


SIRADAKİ HABER