Alper Potuk Gelmek Alanzinho Kalmak İstiyor

Trabzonspor'un transfer çalışmaları sürüyor.

Alper Potuk Gelmek Alanzinho Kalmak İstiyor

Trabzonspor'un transfer çalışmaları sürüyor.

25 Aralık 2012 Salı 13:58
Alper Potuk Gelmek Alanzinho Kalmak İstiyor
Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş'in ısrarla alınmasını istediği oyuncuların başında gelen Alper Potuk için Bordo-Mavililer, son hamlesini yapmaya hazırlanıyor. 5 Ocak 2013'de başlayacak olan devre arası transfer döneminde Trabzonspor'a kazandırılması planlanan oyuncu için Bordo-Mavililer, bu hafta içerisinde Eskişehirspor ile görüşmeye gidecek.

Oyuncunun bonservis bedelini 6 milyon Euro olarak açıklayan Eskişehir'den indirim bekleyen Trabzonspor, takas teklifini de gündeme getirecek. Karadeniz ekibinin 21 yaşındaki futbolcuya karşılık Alanzinho teklifini dile getirmek istediği ancak Brezilyalı futbolcusunu Eskişehir'e gitmesi konusunda henüz ikna edemediği belirlendi. Bu transferin kısa sürede netleşmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 25.12.2012 14:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
AHMET USTA 2012-12-25 14:33:11

alanzinyo kalsin sadri şener gitsin.

Avatar
tslii 2012-12-25 14:34:34

bizim transfer politikası sıfır arkadaş.sen alanı niye veriyosun kardeşim ya.düştüler 2 senedir alper potuğun peşine çokmu kıymetli bu oyuncu anlayamadım.velhasıl trabzonu izlemek eskisi gibi bana tat vermiyor.tsliiii

Avatar