Trabzon 12°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Gökdeniz Karadeniz Yetim mi?

İstanbul medyası işbaşında…

Gökdeniz Karadeniz Yetim mi?

İstanbul medyası işbaşında…

15 Mart 2013 Cuma 09:57
Gökdeniz Karadeniz Yetim mi?
 Rubin Kazan’ın formasını giydiği Gökdeniz Karadeniz, dün Türkiye’ye gurur yaşatarak bir üst tura çıktı. Lavente’yi maçın uzatma dakikalarında eleyen Rubin Kazan’da, Gökdeniz 116 dakika forma giydi ve başarılı bir performans gösterdi. Fakat bu durum İstanbul medyasında hiç yer bulmadı. Maçı haber yapan bazı gazete ve siteler ise Gökdeniz’in isminden dahi bahsetmedi. Avrupa da oynayan diğer Türk oyuncuların antrenmanları bile haber olurken Gökdeniz’in göz ardı edilmesi düşündürücü… Geçtiğimiz turda Atletico Madrid’e gol atan Gökdeniz Karadeniz, medyada yine kendine yer bulamamıştı.

 

Son Güncelleme: 15.03.2013 11:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sezgin yazıcı 2013-03-15 10:05:16

sanki gökdenizin umrunda

Avatar
nuri dik 2013-03-15 10:52:58

güya tarafsız medyamız uyutuyolar insanları bizler bu gerçeyi hep biliyoruzda malesef yine o gazeteleri evimize masamıza alıp okuyoruz tepki gösterelim sevgili anadolu insanları istanbul takımlarında oynayan oyuncularla ligler avrupalar oynansın

Avatar
osman sönmez 2013-03-15 11:11:50

fener r.kazan la eşleşebilir gökdeniz atar ıstanbul medyasını...........!!!

Avatar
yakup kandemir 2013-03-15 14:56:14

istanbul medyasi dediginiz arkadaslar istanbul 3 buyuklerin yalakalari.trabzondan giden bir futbolcunun basarisindanmi søz edecekler øyle birsey yok.trabzonlu is adamlarina duyrulur alin bir televizyon kanali artik.

Avatar
akyz 2013-03-15 11:40:59

biz her zaman gariptik.güçlenemler de ezik olanlar da onlara yanaştı.gökteniz sen bizimmm gururumuzsun

Avatar
mesut 2013-03-15 11:41:38

aynen.. gokdenız takmıs turkıye medyasını.. adam ordakı medyaya bakıyo..

Avatar
Ergin akyildiz 2013-03-15 12:17:45

bunlarin analari belli degil kimden olduklari belli degil bu annesiz piclerin , lanet olsun boyle medyaya .tarafli haber yapan habercilerin ellerine aldiklari kalemi zikim!!!

Avatar
gurbetci 2013-03-15 15:22:07