Güneş: Ahlak Değerleri Bozulunca...

Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Şanlıurfaspor'u sahasında 4-0 mağlup eden Trabzonspor'da teknik direktör Şenol Güneş maçtan sonra değerlendirmelerde bulundu.

Güneş: Ahlak Değerleri Bozulunca...

Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Şanlıurfaspor'u sahasında 4-0 mağlup eden Trabzonspor'da teknik direktör Şenol Güneş maçtan sonra değerlendirmelerde bulundu.

29 Kasım 2012 Perşembe 23:06
Güneş: Ahlak Değerleri Bozulunca...
Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Şanlıurfaspor'u 4-0 yenen Trabzonspor'da teknik direktör Şenol Güneş, maçtan sonra açıklamalarda bulundu.

Güneş açıklamasında ilk olarak, "Aslında önce futbol olarak işimizi yapmalıyız. Takım olarak belli seviyenin altındayız. Felsefe olarak oynanan futboldan keyif almalıyız, çok çalışmalıyız. Bir süreçten geçiyoruz. Eskişehirspor maçında golü yiyene kadar iyiydik. Hatalı bir gol yedik. Bu da seyirci ve takım üzerinde olumsuzluk yarattı ama bunları aşmak zorundayız. 

Rakibe oynama şansı da verdik ikinci yarıda. Bu bizim tarzımız değil. Gereksiz pas hatalarıyla rakibe oynama şansı verdik. Rakipte de önemli oyuncular vardı, zaman zaman etkili de oldular. Serdar geleceğin oyuncusu olrak görülürken maalesef alt ligde oynuyor. Tur atlamak önemliydi sakatlık veya ceza olmadan. Hafta arası maçı olduğu için oyuncular da zaman zaman tempoyu düşürdüler." dedi.

Güneş son zamanlarda Trabzonspor ile ilgili durumları da değerlendirdi ve "Sonuçta ne olursa olsun Trabzonspor büyük camia. Başkalarının yanlışları bizim yanlış yapmamızı gerektirmez. Bizim için önce ülke sonra biz geliriz. Olumsuzlukara göğüs germeliyiz. Trabzonspor ile ilgili bazen bu iş reyting olayı. Bu işin rengini biraz bozdu. Ülkemizde bazı işler öyle masum gözüküp de yapılıyor ki. Başbakan'a dizi konusunda katılıyorum. İnsanların ahlak değerleri bozulunca sıkıntılar yaşanıyor." dedi.

Son Güncelleme: 29.11.2012 23:07
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
öööönnnn 2012-11-29 23:13:44

basbakanı destekledgıne gore bırdakı secımlerde kesınn mıltvklı adaysındrr..!!! yazık

Avatar
mehmet 2012-11-29 23:23:10

bence hocalik yonunu birakip trabzonspora bir şeyler versen takımla oynaya oynaya ne hale geldi futbolcularda kendi yerini şaşirdi nereye oynayacağini ayrıca e.s bursa spor a bu takım hiç yenilmemişti avni akerde

Avatar
ünsal altıtaş 2012-11-29 23:32:02

şeneol efendi geçen sezon sonunda enerjim kalmadı gibi ayaklar yaptın istifa imasında bulundun.istanbula geçtin aldığın ücrete zam yaptın devam.hani yuorgundun.allah aşkına bırak artık.senin trabzonspora verecek birşeyin kaldığına inanmıyorum

Avatar
mehmet bakır 2012-11-29 23:32:51

öncelıkle macın kazanılmasından dolayı takımı ve seyırcıyı tebrık ederım gecen sezonun kupasıle ılgılı olarak dızı mahıyetınde dalga gecenlerı ve akabınde spor yasasını fener lehıne deyıştırenlerı özellıkle kınıyorum onları allaha havale edıyorum ?????????

Avatar
Loki 2012-11-29 23:35:55

bas git

Avatar
umut ergüven 2012-11-30 00:58:18

başbakana dizi konusunda katılıyor musun?yapma hocam,osmanlı'da harem yok muydu yani?padişahın cinsel yaşamı yok muydu?sanki osmanlı padişahları cennetten gelen melekler de onlarla ilgili böyle şeyler yapmak ahlaksızlık oluyor.hangi ülkede başbakan dizilere karışıyor?bu normal midir?

Avatar
oflu 2012-11-30 01:40:01

senol hoca gidincede geri gel hocam baskalari bizim derdimizden aamiyo dersiniz sultan kanuni hakkinda konusurkenden babanizin oglu gibi konusmayin millet atasini yuceltir sizde koskoca dunyaya hukmetmis cihan padisahinin olmayan yanlari sirf belden asagi diye izlersiniz gidin merakliysaniz okada harem hurreme baska tur filmlet izleyin yada oturun sultan kanuninin hayati adam gibi kitaplari acip okuyun harem hurrem arasindami gecmis akli belden asagi calisan imsan kanuni olamazdi zaten ecdat tarih yazmis evlat okumatak aciz erotizim iceren diziden tarih ogrenicez nelere kaldik yazik

Avatar