Flaş Haber
Kapat

"O Formayı Avni Aker'de Giyeceğim"

Fenerbahçe'yi ezdi geçti...

"O Formayı Avni Aker'de Giyeceğim"

Fenerbahçe'yi ezdi geçti...

27 Şubat 2013 Çarşamba 22:59
 1461  Trabzon'un genç oyuncusu Yusuf'tan çok anlamlı mesaj . Yusuf maçı kazandıkları için mutlu olduğunu belirterek "Öncelikle kazandığımız için çok mutluyum. Arkadaşlarıma pas atmadığım o pozisyonda inanın onları görmedim. Bana tepki gösterdiler ama sonrada barıştık."

Yusuf çok güzel bir gönderme yaparak şu örneği verdi: "Hz. Hamza Gözümün gördüğü hiçbir şeyden korkma demişti . Bende onun gibi gözümün gördüğü hiç bir şeyden korkmuyorum . Gençlere şans verildiğinde neler yapılacağını gösterdik. Belki iddamız yoktu ama iyi maç oldu."

Trabzonspor'da forma giymek istiyor musun? sorusuna Yusuf şu cevabı verdi: "Ben  alt yapıda  oynarken beni gönderdiler. Bende Araklıspor’a gittim. O gün kendime söz verdim  Allahın izniyle Avni Aker’de o formayı giyeceğim. Tek duam budur."
Son Güncelleme: 27.02.2013 23:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
bilal kaya 2013-02-27 23:15:45

ınanırsanız yaparsınız trabzon ruhu bu sızı tsnın tum takımlarını sevıyorum

Avatar
trabzon asıgı. 2013-02-27 23:36:14

kardesime helal olsun allah utandırmasın ve bizden ayırmasın. milyonlari yabancılara yatırdıgımız kadar kıymet bilsek bizi kimse tutamaz.

Avatar
aslan61 2013-02-28 00:32:14

helal olsun sana insallah avni akerde oynarsin

Avatar
Gomanchelu 2013-02-28 00:46:02

bugun sahada 76 larin trabzonsporunu gordum, ruhuyla oynayan, savasan, rakiplerine boyun egmeyen, bir an once ozumuze donmeliyiz, kendi oz evlatlarimizin kiymetini bilelim, 30 senedir onlara hep uvey evlat muamelesi yapildi.

Avatar
muhammed ayyıldız 2013-02-28 03:20:18

sen bu futbolu oynamaya devam et santiago bernabeu da bile forma giyersin :) bi kez daha helal olsun size..

Avatar
ali kemal 2013-02-28 07:27:17

evet kardeş bu formanin aşki başkadir
onu hak edmeden giyende var malesef
sen boyle devam ed yuzumuzun aki ol.
yolun acik olsun.

Avatar
lazon 2013-02-28 07:55:10

yusuf, mustafa tiryaki, barış ve göksu. bu dördü gelecek sene a takımda oynamalılar.

Avatar
a kadir asan 2013-02-28 11:37:31

bu gidişle giymek hakkınız fener macında cok ıyıydınız ayagınıza sağlık yolunuz acıkolsun1461 trabzon

banner573

banner575