Sapara'dan Şok Açıklamalar

Slovak oyuncu Tolunay Kafkas hakkında açıklamalarda bulundu...

Sapara'dan Şok Açıklamalar

Slovak oyuncu Tolunay Kafkas hakkında açıklamalarda bulundu...

22 Mart 2013 Cuma 10:31
Sapara'dan Şok Açıklamalar
 Marek Sapara, Tolunay Kafkas değişikliğinin takıma artıdan çok eksi getirdiğini söyledi. Milli takıma katılmak için gittiği ülkesinde TASR haber ajansına konuşan Slovak oyuncu, "Ligde hiç ummadığımız bir yerdeyiz. Bir değişiklik oldu. Daha iyi olmamız umarak yapıldı bu. Ama takıma artısı olması beklenirken, eksileri oldu" diye konuştu.
Son Güncelleme: 22.03.2013 10:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abartmayın 2013-03-22 10:51:34

ne şok açıklaması, sadece açıklama...

Avatar
.... 2013-03-22 10:55:04

adam haklı beyler..dağılın....

Avatar
Muhtar 2013-03-22 15:22:49

sezon ortası teknik direktör değişmez. sadri başkan yedi şenol hocanın baışını

Avatar
barto 2013-03-22 17:39:41

eğer yaptığı açıklama doğru ise bu oyuncu slovakyadan hiç gelmesin nereden alıyor bu gücü kim olursa olsun
trabzonspor hocası için kimse böyle açıklama yapamaz. önce saha'da kendilerine bir baksınlar. insan oğlu biraz utanır.

Avatar
TrartvinTS-08TS1967 @Muhtar 2013-03-22 20:01:06

hakikaten başını yedi mi? eee herkes hakettiğini bulur... :))

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-03-22 21:13:43

bu sözlerin neresi şok gerceği görerek söyledi yalan mı yanlışmı söyledi şok şok diye yazıyorsunuz.

Avatar
yavuz 2013-03-22 23:39:49

doğru söylemiş.görünen köy klavuz istemez.tolunayla hiç bir değişiklik olmadı.

Avatar
ahmet şen 2013-03-23 10:42:57

sadri başkanın derdi takımı tamamen bitirmek onuda başarıyor o tam bir istanbul yalakası onlarla sürtüşmesi tam bir oyun ama trabzonda adam kalmamış