Trabzon 21°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Sonunda İsyan Etti

Trabzonspor'dan TFF'ye tepki

Trabzonspor Sonunda İsyan Etti

Trabzonspor'dan TFF'ye tepki

11 Aralık 2012 Salı 12:26
Trabzonspor Sonunda İsyan Etti
Yener, yaptığı açıklamada, kulüp olarak TFF'nin sezon başından bu yana yaptığı maç planlamalarından son derece rahatsızlık duyduklarını ifade etti.
 
Bu sezon ligin ilk maçında Kardemir Karabükspor ile deplasmanda oynadıklarını ifade eden Yener, "Herkesin bildiği gibi sezonun ilk haftasında yönetmeliklerin kesin hükmüne rağmen Ağustos ayının ilk günlerinde 35 derece sıcaklıkta sporcu sağlığı da hiçe sayılarak bir Kardemir Karabükspor maçı oynadık. Hem de son derece kötü bir sahada. Yönetmeliklerde Süper Lig'de 'ışıklandırılması olmayan statta maç oynanamaz' hükmüne rağmen. Herhalde dünyada bunun örneği yoktu" dedi.
 
"Bundan sonra yine gündeme gelen bir başka konu Trabzonspor'un pazartesi maçlarına abone olmasıydı" diyen Yener, "Maçlarımızı hep pazartesi akşamları oynamaya başladık. Ama özellikle bu son hafta yapılan uygulama bizi fazlasıyla üzdü. Perşembe günü saat 20.00'de Kasımpaşa ile İstanbul'da Ziraat Türkiye Kupası maçı oynayacağız. Bu maçın uzama ihtimali ve penaltılar da olabileceği düşünüldüğünde belki de maç ertesi gün bitecek" ifadelerini kullandı.
 
Buna rağmen Trabzonspor'un İstanbul Büyükehir Belediyespor maçını Pazar günü saat 13.30 da oynayacağını söyleyen Yener, "Şimdi ben sayın Ufuk Özerten'e soruyorum. Acaba Fenerbahçe ya da Galatasaray'a saat 13.30'da maç koyabilir mi- Sezon başından bu yana Trabzonspor'a yapılan bu uygulamaları nasıl izah edebilir. Bunun değerlendirmesini futbol kamuoyu yapacaktır" diye konuştu.
Son Güncelleme: 11.12.2012 12:28
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yüzbaşı uğur 2012-12-11 12:34:57

ağlamayın gereğini yapın siz oy vermedinizmi bu sünepelere siz seçtiniz sizzzzz

Avatar
hasan doğan 2012-12-11 12:49:05

trabzon spor a yaptırım uygulayan fenerasyon patentli yönetime yaptıklarından ötürü iç geçirerek kınıyorum ........
ayrıyeten kınanmak onlar için iltifat sayılıyor .......? anlayan anlar

Avatar
"SEN NE DİYORSUN SAYIN YENER" 2012-12-11 13:00:55

seçilmesinde katkınız olan,hemen hemen hiç bir konuda trabzonsporun yanında olmayan tff yönetimini kamuoyuna mı şikayet ediyorsunuz ? adama yuhhh derler yaaa... kendinize gelin. siz koskoca trabzonspor,u yönetiyorsunuz.değil federasyonu tüm ülkeyi sallarsınız,trabzonspor olarak. ahh bunun farkında olabilseniz.....

Avatar
Köksal BERBER 2012-12-11 13:19:48

bu hata bir an önce düzeltilmeli. bu kadar da aleni yapılmaz ki. yönetim artık uyuma, uyuma!!!

Avatar
oflee @can ts 2012-12-11 13:56:02

siz seçtiniz diyenlere şunu hatırlatmak isterim bu ufuk özerten denen şahsın maaşını kamuoyu ile paylaşan ve neden 40 milyar maaş alıyorsun diyende sadri şenerdi... birde şu tarafı siz değilmisiniz akp %65 oy veren onlar değilmi kupayı fenere veren yasayı değiştiren iki yüzlülük yapmayın

Avatar