Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'da Kadro Dışı

Tolunay Kafkas resti çekti...

Trabzonspor'da Kadro Dışı

Tolunay Kafkas resti çekti...

06 Mart 2013 Çarşamba 20:48
Trabzonspor'da Kadro Dışı
 Bordo-mavili kulüpten alınan bilgiye göre, Teknik Direktör Tolunay Kafkas'ın göreve gelmesinin ardından forma şansı bulamayan Brezilyalı oyuncu Emerson'un kadro dışı bırakıldığı bildirildi. 

Kafkas'ın performanslarından memnun kalmadığı Yasin ve Janko'nun da takımdan ayrı olarak çalışmalarına karar verildiği, bu oyuncuların ilerleyen haftalardaki durumuna göre tekrar takıma dönebilecekleri öğrenildi. 
Son Güncelleme: 06.03.2013 20:53
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
trabzon 2013-03-06 23:04:06

senin gibi hocanın allah belasını vermesın . sen cech le zorla belki küme düşmeyiz

Avatar
hasan 2013-03-06 20:59:10

bu adamdaki artistlik nedir böyle geldi takımı birer birer parçalıyor ne yapmaya çalışıyor

Avatar
süleyman kasap 2013-03-06 21:02:54

şenol hocanın başını yedi şimdi sıra tolunay hocada nerde bu taraftar ne iş yapıyo trabzonda adam takımı yiycek uyumayın 82 puan toplayan takımı dağıttı en iyi oyuncuları kaçırdı belkide el altından sattı gol kralı olan oyuncuyu sahipsiz yetim gibi ortada bıraktı ondan sonrada taraftarı onun üzerine saldı aynı karadayı filmindeki turgut savcı gibi uyumayın

Avatar
süleyman kasap 2013-03-06 21:02:55

şenol hocanın başını yedi şimdi sıra tolunay hocada nerde bu taraftar ne iş yapıyo trabzonda adam takımı yiycek uyumayın 82 puan toplayan takımı dağıttı en iyi oyuncuları kaçırdı belkide el altından sattı gol kralı olan oyuncuyu sahipsiz yetim gibi ortada bıraktı ondan sonrada taraftarı onun üzerine saldı aynı karadayı filmindeki turgut savcı gibi uyumayın

Avatar
murat aksoy 2013-03-06 21:04:27

iki günn sonra adamlar geri döneceklerini biliyor kuru gürültü

Avatar
dursun düzenli 2013-03-06 21:09:47

ya ne yabmak isdiyorsunuz brakın bu takımı cekin elinizi yemin ediyorum olurda bu takımı küme tüşürürsünüz kafama sıkarm ve o günü körmem kormekde istemem bunun ayıbı sizin olur unutmayın bunu

Avatar
tahir 2013-03-06 21:26:38

sen adam değilsin tolunay!!!

Avatar
Bulamu..61 2013-03-06 22:22:04

hoca önce olcan'ın biletini kes,emre'yede görev ver başka revizyona gerek yok.olcan'a her maç sövdürtme bize..

banner573

banner575