Flaş Haber
Kapat

Bursaspor Ozan'ı Veriyor Ama...

Bursaspor yönetimi Ozan İpek'in transferine karşılık Trabzonspor'dan bakın ne istedi?

Bursaspor Ozan'ı Veriyor Ama...

Bursaspor yönetimi Ozan İpek'in transferine karşılık Trabzonspor'dan bakın ne istedi?

29 Kasım 2012 Perşembe 10:43
Bursaspor Ozan'ı Veriyor Ama...
 Trabzonspor, Ozan İpek için Bursaspor Yönetimi’yle daha önce masaya oturmuştu. Yeşil-Beyazlılar, yıldız futbolcu için paranın yanı sıra 1461 Trabzon’dan Ertuğrul Sağlam’ın belirleyeceği iki oyuncu istemişlerdi. Bu isimlerin kim olduğu netlik kazandı. Sağlam’ın, 1461 Trabzon’un 22 yaşındaki orta saha oyuncusu Gökhan Aslan ve 20 yaşındaki sol kanat oyuncusu Yusuf Erdoğan’ı istediği öğrenildi. Bursaspor’un, bu futbolcuların yanı sıra ne kadar para talep edeceği ise henüz ortaya çıkmadı.
Son Güncelleme: 29.11.2012 10:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mai80 2012-11-29 11:18:35

bursa da oynayamayan adamı alıp gelecğin oyuncuları satılmaya kalkılırsa bu iş bilmezliktir.

Avatar
Hakan 2012-11-29 12:13:29

ya bu adamlar bize sorunlu adamlarini verirken bu kadar sey istiyolar normal birini istesek ne isticekler acaba. yusuf ve gokhan calisirsalar bize yararli olabilirler verilmesi yanlis olur

Avatar
HACI SALİH KAKIŞIM 2012-11-29 13:29:36

tahmin ettiğim gibi oldu. gökhan ve yusuf ozan için verilirmi beee.. hemde üzerine para istiyorlar haaa... bunlar bizim yönetimi iyice salak zannediyor galiba... allah verede bizimkiler hakikaten salaklık etmeseler....

Avatar
muhammet altınışık 2012-11-29 13:32:54

ozanı alıpta 3 sene sonra bedavaya göndereceğine 1461 takımından 3 tane fıtbolcuyu alıp 10 sene oynat daha evladır

Avatar
hakan turgut 2012-11-29 13:51:26

yok devenin nali hatta atin nali iki futbolcu vericeksin birde para istiyorlar yok boyle bir sey

Avatar
SABRİ 2012-11-29 15:46:22

ya gözünüzü seveyi̇m ozani alacağiniza volkani takima kazandirsaniza çokmu zor bunu yapmak boşu boşuna para verceksi̇ni̇z ozana

Avatar
can 2012-11-29 14:28:28

insallah gelir

Avatar
Ahmet GÜNEŞ 2012-11-29 14:34:42

arkadaş ne ozan ipeği
alın nede gökhanı ve yusufu verin hele gökhanı hiç vermeyin elin oğlu bursadan doğru görüyorda sizin gözünüz körmü ama verecekseniz kiralık verin çocuklar gelişsin.

banner573

banner575