Deniz'e Karşılık Trabzonspor'dan İki Futbolcuyu İstediler

Ersun Yanal'ın ısrarla istediği Deniz için görüşmeler başladı

Deniz'e Karşılık Trabzonspor'dan İki Futbolcuyu İstediler

Ersun Yanal'ın ısrarla istediği Deniz için görüşmeler başladı

10 Ocak 2017 Salı 20:46
Deniz'e Karşılık Trabzonspor'dan İki Futbolcuyu İstediler

23 yaşındaki orta sahayı Ersun Yanal'ın istediği ancak ligde sıkıntılı günler yaşayan Kayserispor'un isteksiz olduğu belirtildi. 

Bordomavili kulübün Türüç'ü bonservis bedeli ödeyerek almak istediği öğrenilirken, Kayserispor'un eski oyuncuları Zeki Yavru ve Mustafa Akbaş'ın verilmesi durumunda ancak masaya oturacaklarını dillendirdiği öğrenildi. 

Bordo-mavili yöneticiler ise bu şartlarda transferin gerçekleşme ihtimalinin düşük olduğunu ifade etti.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Koyu tsci 2017-01-11 00:17:48

Noolursa olsun mustafa akbasi vermeyin fener macinda bi kendi rolunu bide yusufun rolunu idare etti adam kalsin is yapar bence

Avatar
CB 2017-01-10 21:09:53

Körün istediği bir göz Allah verdi iki göz. Hemen alın gitsin. Ne güzel takas. Bıktı seyirci bunlardan.

Misafir Avatar
ts 2017-01-10 21:11:31 @CB

ne guzel amk sadece zeki cok bile takasta zaten dusur buyuk ihtimal

Beğenmedim! (1)
Avatar
eyüp polat 2017-01-11 03:38:38

bu nasıl mantıktır. Bir al iki ver. zaten yedek oyuncu olarak alacaksın. Bırakın zeki kalsın. Böyle alınanların kaç tanesi ilk 11 de oynadı. Bide gitsin diye üste para verildi. Güray vural nerede şimdi.

Avatar
Trabzonsporlu 2017-01-10 21:03:14

Başka haber yokmu? Eski haberleri tekrar tekrar niye veriliyor?

Avatar
kesici 2017-01-11 10:18:52

Deniz Sürüçle akrabamısın sürekli karıştırıyorsun bakta bitane Trabzonlu bırakma takımda hepsini yolla

Avatar