Flaş Haber
Kapat

Kaskaf Onu O Trabzonspor'u İstiyor

Gaziantepspor'un Trabzonlu futbolcusu sezon sonu Sapara ile takas edilebilir.

Kaskaf Onu O Trabzonspor'u İstiyor

Gaziantepspor'un Trabzonlu futbolcusu sezon sonu Sapara ile takas edilebilir.

06 Mayıs 2013 Pazartesi 20:38
Kaskaf Onu O Trabzonspor'u İstiyor
Trabzonspor’un gözü G.Antep’te..Bordo-Mavililer, gelecek sezon için transfer çalışmalarını sessiz ve derinden sürdürken, G.Antep’ten golcü Cenk Tosun ile birlikte U21 Milli Takım’ın kaptanı olan Trabzonlu Orhan Gülle’yi de kadrosunda görmek istediği belirtildi. Teknik Direktör Tolunay Kafkas, eski öğrencisi olan Orhan’ı Cenk ile birlikte transfer edilmesini istediği, iki oyuncu da Trabzon’a gelmek istediği belirtildi.

TAKASTA SAPARA
Trabzonspor, Cenk ve Orhan için Sapara ile birlikte 1 milyon $’lık bir teklif düşündüğü belirtilirken, sağ bek Serdar Kurtuluş’un da görüşmelerde masaya gelebileceği ifade edildi. Trabzonlu olan Orhan Gülle, Trabzonspor’da futbol oynamak en büyük hayali olduğunu belirterek, “Teklif gelirse seve seve Bordo-Mavili formayı giymek isterim” diyerek transferi çok istediğini gösterirken, Trabzonspor bu ikilinin işini bitirmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 06.05.2013 20:40
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
61 2013-05-06 21:14:28

alın bu cocugu 21 yasında trabzonlu ve yetenekli daha ne istiyosunuz allahdan belanızımı istiyosunuz

Avatar
mustafa kahveci 2013-05-06 21:28:52

bence trabzonspor saparayı vermesin cünkü frikikleri cok güzel :)

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-05-06 22:14:33

ya allah,ınızı seviyorsanız bırakın şu cenkin yakasını bizde öyle cenkler çok var ligin en az gol atan takımı olduk alınacaksa doğru dürüst bir golcü alsınlar yoksa cenkin alınmasından sizdemi pay alacaksınız.

Avatar
Hasan Genç 2013-05-07 14:46:41

kaskaf ne la

Avatar
MESUT DENİZLİ 2013-05-07 17:29:49

ne buldular bu cenk te anlamiyorum.i̇şte trabzonspor bundan zor durumlarda.ben 47 yaşindayim cenk kadar olacaksa ben oynarim beni̇ alin beleşe geli̇ri̇m ben.

Avatar
Mustafa KUL 2013-05-07 22:05:23

tolunay hocam,,,,, skin yanliş yapma. eğer transfer yapip oynatmayacaksan...hülledir---külledir boş şeyler arama...şampiyonlukl kovalayacak futbolcu bize lazimdir... alper potuğu alamiyorsaniz, trabzon bir hiç demektir. canla başla oynayantolgaya, onura, giraya, mustafaya, olcana yazik olur... onlarin hakki sizi kahreder...

Avatar
R.KUDU 2013-05-13 13:16:35

orhan gülle ve muhammet demir trabzonspora alınmalı her ikiside takıma faydalı olabilecek futbolcular.

Avatar
lazoğlu 2013-05-14 11:28:28

cenk halil e henrigeye denk attığı ortada gekas ona beş basar

banner573

banner575