Özer Hurmacı Trabzonspor'u İstiyor Ama!

Trabzonspor, orta sahadaki yaratıcı oyuncu eksikliğini gidermek için harekete geçti.

Özer Hurmacı Trabzonspor'u İstiyor Ama!

Trabzonspor, orta sahadaki yaratıcı oyuncu eksikliğini gidermek için harekete geçti.

11 Haziran 2013 Salı 10:32
Özer Hurmacı Trabzonspor'u İstiyor Ama!
 Karadeniz ekibinin, Kasımpaşa'da forma giyen Özer Hurmacı'yı yakın takibe aldığı belirtiliyor. Özer'in kulübüyle 2017'ye kadar sözleşmesi bulunuyor. Aslen Trabzonlu olan Özer'in, memleketinin takımında oynamaya çok sıcak baktığı belirtiliyor. Kasımpaşa, 26 yaşındaki yıldız için kapıyı 3 milyon eurodan açıyor. Yönetim ise 2 milyon euro'dan fazla ödemek istemiyor.
Son Güncelleme: 11.06.2013 14:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
süleyman semiz 2013-06-11 16:12:40

alın onu 1461 gönderin.

Avatar
ensar 2013-06-11 13:00:41

ama trabzonspor kanı bozukları istemiyor

Avatar