Çaykur Rizespor'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması kapsamında üç futbolcuyla yollar ayrıldı. Yeşil-mavili kulüp, Halil Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto'nun takımdan ayrıldığını resmi olarak açıkladı.

ÜÇ FUTBOLCUYA VEDA EDİLDİ

Trendyol Süper Lig temsilcisi Çaykur Rizespor, yeni sezon planlaması doğrultusunda Halil Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto ile yollarını ayırdığını duyurdu.

Kulüpten yapılan açıklamada, üç futbolcunun da yeşil-mavili forma altında gösterdiği mücadele ve profesyonel yaklaşımına teşekkür edildi.

Fenerbahçe'de Mason Greenwood Transferinde Yeni Gelişme
Fenerbahçe'de Mason Greenwood Transferinde Yeni Gelişme
İçeriği Görüntüle

KULÜPTEN TEŞEKKÜR MESAJI

Çaykur Rizespor tarafından yapılan açıklamada, "Çaykur Rizespor arması altında verdikleri mücadele, emek ve gösterdikleri profesyonellik için Halil Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto'ya ayrı ayrı teşekkür ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Kulüp ayrıca futbolcuların kariyerlerinin bundan sonraki bölümünde başarı dileklerini de paylaştı.

YENİ SEZON PLANLAMASI SÜRÜYOR

Karadeniz ekibi, yeni sezon öncesinde kadrosunda değişime giderken, transfer çalışmalarını da sürdürüyor. Yönetimin ve teknik heyetin raporu doğrultusunda kadro planlamasının devam ettiği öğrenildi.

Çaykur Rizespor'un önümüzdeki günlerde hem yeni transferler hem de kadro yapılanmasına ilişkin yeni gelişmeleri kamuoyuyla paylaşması bekleniyor.