OKUL ETKİNLİĞİNDE RAHATSIZLANDILAR
Kütahya'da bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinliğin ardından çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Program kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildiği belirtildi.
Yemek sonrasında bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ile karın ağrısı gibi şikayetlerin ortaya çıkması üzerine sağlık ekiplerine bilgi verildi.
114 KİŞİ TEDBİR AMAÇLI KONTROL ALTINA ALINDI
Yetkililerden alınan bilgilere göre rahatsızlık yaşayan 96 öğrenci ve 18 yetişkin olmak üzere toplam 114 kişi çeşitli sağlık kuruluşlarında kontrolden geçirildi.
Olayın ardından bölgeye sevk edilen sağlık ekipleri hızlı şekilde müdahalede bulunurken, vatandaşların bir kısmı kendi imkanlarıyla hastanelere ulaştı.

113 KİŞİ TABURCU EDİLDİ
Hastanelerde yapılan muayene ve tedavilerin ardından 114 kişiden 113'ünün sağlık durumunun iyi olduğu belirlendi. Kontrolleri tamamlanan kişiler taburcu edilerek evlerine gönderildi.
Bir kişinin ise tedbir amacıyla sağlık kuruluşundaki gözlem sürecinin devam ettiği bildirildi.
İNCELEME BAŞLATILDI
Olayın ardından ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatıldı. İkram edilen gıdalarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılacağı ve sürecin titizlikle takip edildiği belirtildi.
Yetkililer, inceleme sonucunda elde edilecek bulgular doğrultusunda gerekli işlemlerin uygulanacağını ifade etti. Öğrencilerin ve vatandaşların sağlık durumlarının yakından takip edildiği öğrenildi.




