EKONOMİ

Trabzonlu Mustafa Gültepe Yeniden TİM Başkanı Oldu

Trabzonlu iş insanı Mustafa Gültepe, Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanlığına yeniden seçildi. Gültepe, tüm geçerli oyları alırken Celil Hekimoğlu da tebrik mesajı yayımladı.

Abone Ol

Trabzonlu iş insanı Mustafa Gültepe, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanlığı görevine ikinci kez seçildi. Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen TİM'in 33. Olağan Genel Kurulu'nda tek aday olarak seçime giren Gültepe, kullanılan geçerli oyların tamamını alarak güven tazeledi.

Yeniden başkan seçilen Gültepe, yeni dönemde Türkiye'nin ihracatta ilk 10 ülke arasına girme hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.

TÜM GEÇERLİ OYLARI ALDI

TİM'in seçimli 33. Olağan Genel Kurulu, Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlendi. Genel kurul kapsamında İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni de gerçekleştirildi.

Başkanlık seçiminde tek aday olarak yer alan Mustafa Gültepe, delegelerin kullandığı geçerli oyların tamamını alarak ikinci kez Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı seçildi.

GÜLTEPE'DEN İHRACAT VURGUSU

Seçim sonuçlarının ardından açıklamalarda bulunan Mustafa Gültepe, kendisine destek veren TİM delegelerine teşekkür etti.

İlk görev döneminde küresel ve ulusal ekonomide yaşanan zorluklara rağmen hem mal hem de hizmet ihracatında artış sağladıklarını belirten Gültepe, yapısal dönüşüme yönelik önemli projeleri hayata geçirdiklerini ifade etti.

Yeni döneme ilişkin hedeflerini paylaşan Gültepe, Türkiye'nin ihracatta dünyanın ilk 10 ülkesi arasına yükselmesi için çalışmaların hız kazanacağını söyledi.

TRABZON'DAN TEBRİK MESAJLARI

Mustafa Gültepe'nin yeniden TİM Başkanı seçilmesi Trabzon iş ve spor camiasında da memnuniyetle karşılandı.

1461 Trabzon Kulübü Başkanı Celil Hekimoğlu da yayımladığı mesajda Gültepe'yi tebrik ederek başarı dileklerini iletti.

CELİL HEKİMOĞLU'NDAN DESTEK MESAJI

Celil Hekimoğlu, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"2015 yılında yapılan ve başkan adayı olduğum Trabzonspor seçimlerinde yönetim kurulu listemde olan değerli dostum Mustafa Gültepe, tekrar Türkiye ihracatçılarının başkanlığına seçilmiştir. Başarılarının devamını diliyorum."

Trabzonlu iş insanı Mustafa Gültepe'nin yeniden TİM Başkanlığı görevine seçilmesi, hem Trabzon'da hem de ihracat camiasında yeni dönem hedefleri açısından önemli bir gelişme olarak değerlendirildi.

{ "vars": { "account": "G-39SSKFJRW0" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } } { "vars": { "account": "G-JV1786CP4L" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }